Marka Fitbit należy do Google od 2021 roku i do tej pory funkcjonowała jako Fitbit z dopiskiem „by Google”. Najwyraźniej internetowy gigant postanowił uporządkować portfolio marek i przeprowadził rebranding. Teraz marka będzie funkcjonować jako Google Fitbit, a nazwa pisana będzie charakterystyczną czcionką Google Sans. Czy oznacza to dalsze zmiany, włącznie z całkowitym wchłonięciem tej marki w najbliższej przyszłości?
Spis treści
Fitbit by Google — do tej pory
Recenzowaliśmy już smartwatche Fitbit — znalazły się w naszych rankingach zegarków dla dzieci czy smartwatchów do 600 złotych. Na pudełkach smartwatchów Sense 2, Versa 4 czy Charge 6 stosowano logo Fitbit z dopiskiem „by Google”. Natomiast Pixel Watch 2 miał dopisek „with Fitbit”.
Teraz będzie to wyglądać inaczej. Nie tylko zniknęło logo, teraz pierwszym członem nazwy jest „Google”, a nie Fitbit. Do tego nazwa zapisywana jest teraz z wielką literą, a czcionka została zmieniona na Google Sans.
Reorganizacja — teraz jest Google Fitbit
W styczniu 2024 roku Google przeorganizował strukturę i połączył swoje działy hardware’u. Wcześniej w spółce funkcjonowały odrębne jednostki pracujące nad urządzeniami Pixel, Nest i Fitbit. Teraz nad wszystkimi wymienionymi sprzętami czuwa jeden zespół.
Warto też dodać, że w tym samym czasie współzałożyciele firmy Fitbit, James Park i Eric Friedman, pożegnali się z firmą Google.
Źródło: 9to5Google. Zdjęcie otwierające: Jolanta Szczepaniak / Android.com.pl
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.