Widok na front salonu firmy telekomunikacyjnej T-Mobile z logo na znaku i okleinie promującej "Internet bez ograniczeń" na witrynie sklepu.

T-Mobile opinie, T-Mobile infolinia. Wiemy, co użytkownicy sądzą o operatorze

4 minuty czytania
Komentarze

Jeśli przymierzacie się do oferty magentowego operatora, ale macie jakieś wątpliwości, mogliście wpisywać w Google „T-Mobile opinie”. Z kolei obecnych użytkowników usług tego telekomu może interesować „T-Mobile infolinia”. Przyjrzyjmy się bliżej recenzjom, jakie wystawiają na temat operatora klienci.

T-Mobile opinie, czyli co klienci sądzą o operatorze

Tablica z logo operatora T-Mobile opinie na fasadzie budynku z salonem.
Fot. allasimacheva / Depositphotos

Teoretycznie nikt nie powinien nam lepiej wyjaśnić, jak działa dany produkt lub usługa, niż osoby, które miały okazję z tego korzystać. Czego zatem można dowiedzieć się po wpisaniu w internecie „T-Mobile opinie”?

Zdecydowanie przeważają negatywne opinie o operatorze. Klienci narzekają przede wszystkim na internet. Twierdzą, że prędkość jest słaba, a połączenie często bywa zrywane. To jednak nie wszystko.

Jak by było możliwe to ocena zero. Tragedia a sieć. Oszukują. Kupiła pakiet na dwa lata z telefonem z ubezpieczeniem na 5 lat. Teraz nie chce przedłużyć umowę przez to, że cały czas sim karta gubi zasięg i oni nic z tym nie robią, nie mają wpływu na to, a ja często w drodze i to tragedia jak jedziesz po kartach i tracisz zasięg.

opinia jednej z internautek

Trzeba jednak pamiętać, że to właśnie osoby, które są niezadowolone z usług operatora, najczęściej piszą komentarze na ten temat w internecie. Ci, którym wszystko działa prawidłowo, zazwyczaj uznają to za standard i nie decydują się pisać na ten temat rozbudowanych opinii. Jeśli ktoś w internecie narzeka na T-Mobile, to nie znaczy, że u was także usługi tego operatora będą źle działały.

T-Mobile infolinia, czyli co robić w razie problemów

Osoba trzymająca smartfon przy uchu, dzwoniąca na t-mobile infolinia, zainteresowana t-mobile opinie, skupienie na aparacie fotograficznym telefonu.
Fot. Onur Binay / Unsplash

Jeśli jednak spotkają nas jakieś problemy lub awarie, istotnym zagadnieniem będzie T-Mobile infolinia. Dobrze wiedzieć, jak można skontaktować się z operatorem.

T-Mobile infolinia. Najważniejsze numery telefonów:

  • T-Mobile infolinia – klienci indywidualni: 602 900 000, (22) 413 69 96:
    • Połączenie bezpłatne dla posiadaczy pakietu Bez limitu;
    • Połączenie rozliczone z pakietu minutowego dla posiadaczy tego pakietu;
    • Połączenie rozliczone na podstawie obowiązującego cennika dla osób, które nie posiadają żadnego pakietu.
  • T-Mobile infolinia – klienci z ofertami na kartę oraz typu MIX: *9602 (z numeru w T-Mobile), 602 960 200 (z pozostałych numerów):
    • Połączenie bezpłatne dla posiadaczy pakietu Bez limitu;
    • Połączenie rozliczone z pakietu minutowego dla posiadaczy tego pakietu;
    • Połączenie rozliczone na podstawie obowiązującego cennika dla osób, które nie posiadają żadnego pakietu.
  • T-Mobile infolinia – klienci korporacyjni: 604 604 604:
    • Opłata zgodnie z posiadaną taryfą.

T-Mobile infolinia. Alternatywne metody kontaktu z operatorem:

  • Czat z konsultantem na stronie internetowej w godzinach 7:00 – 23:00;
  • Osobista wizyta w salonie.

Wiemy już, na jakich zasadach działa T-Mobile infolinia. Pojawia się jednak pytanie, co na jej temat sądzą ci, którzy mieli z nią styczność. Opinie, delikatnie mówiąc, nie są zbyt pozytywne.

Przy podanej prędkości 100 MB otrzymuję 10 MB, gdzie to widziano?! Dzwonię na infolinię, odpowiadają mi: „Sprawdzaliśmy prędkość, wszystko w porządku!”, brak szacunku do klienta, firmie nie przeszkadza to, że nie masz deklarowanej prędkości, nie wywiązują się ze swoich obowiązków, a ja musieć płacić!

opinia jednego z użytkowników

Oczywiście trzeba pamiętać, że to osoby z negatywnymi doświadczeniami najczęściej czują potrzebę podzielenia się nimi w sieci i ostrzeżenia innych. T-Mobile infolinia zdaniem wielu osób może działać świetnie, tyle że uznają one to za oczywisty stan rzeczy i nie piszą na ten temat komentarzy w internecie. Najlepiej więc się nie zrażać i samodzielnie sprawdzić, czy konsultanci nam pomogą, gdy np. nie działa nam internet na kartę.

Zdjęcie otwierające: krzysztof12 / Depositphotos

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw