Rząd pięciu smartfonów Samsung S24 w różnych kolorach oraz zestaw słuchawek bezprzewodowych Galaxy Buds w czerwonym kręgu z promocyjnym tekstem w języku polskim.

Klienci Samsunga skarżą się na promocje związane z przedsprzedażą S24

5 minut czytania
Komentarze

W ramach premiery serii Galaxy S24 Samsung udostępnił liczne promocje dla klientów biorących udział w przedsprzedaży. Internauci od kilku dni wskazują jednak na późne daty dostaw oraz komunikaty o braku dostępności dodatkowych produktów, które otrzymują w aplikacji Samsung Memebers. Producent zapewnia jednak, że pula promocyjnych artykułów została rozszerzona i transakcje zostaną zrealizowane.

Przedsprzedaż Galaxy S24

Pięć smartfonów Samsung Galaxy S24 ustawionych pionowo obok siebie na białym tle, prezentujących różne kolory i konfiguracje aparatu.
Fot. Samsung / materiały prasowe

Nowy Samsung Galaxy S24 jest marzeniem miłośników marki. Nic dziwnego, że jeszcze przed oficjalną premierą w sklepach, klienci chętnie zapisywali się do oferty przedsprzedażowej. Wielu z nich zdecydowało się zrobić to bezpośrednio przez stronę producenta, ze względu na to, że Samsung przygotował bardzo ciekawe oferty. W trakcie trwania promocji internauci informowali jednak o różnych problemach, które napotykali podczas chęci finalizacji zamówień. Redakcja Android.com.pl zgłosiła się do firmy Samsung po komentarz w tej sprawie, jednak na ten moment nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Gdy ją uzyskamy, wpis zostanie niezwłocznie zaktualizowany.

Samsung S24 i prezent w postaci słuchawek

Kupując nowego S24 w przedsprzedaży można było skorzystać z licznych benefitów. Jednym z nich były słuchawki Galaxy Buds2 za darmo, które, po wypełnieniu odpowiedniego formularza i złożeniu wniosku, miały dotrzeć do klientów zamawiających S24. W innym artykule informowaliśmy o tej promocji na stronie Samsunga.

Reklama słuchawek Galaxy Buds2 z otwartym etui pokazującym dwa bezprzewodowe słuchawki, która zachęca do zamówienia premierowego produktu Galaxy w okresie przedsprzedaży, aby otrzymać słuchawki jako prezent. W tle widoczny jest tekst promocyjny oraz przyciski zachęcające do poznania szczegółów i zapoznania się z regulaminem promocji.
Fot. Samsung / zrzut ekranu

Podczas przedsprzedaży wielu klientów zdecydowało się na skorzystanie z tej promocji. Problem pojawił się jednak podczas finalizowania oferty, ponieważ nawet po dopełnieniu wszystkich formalności niektórzy użytkownicy w swojej aplikacji Samsung Members zobaczyli komunikat o braku dostępności produktu Buds2 jako prezentu do przedsprzedaży.

Osiągnięto maksymalną liczbę zgłoszeń w ramach promocji.

Komunikat w aplikacji Samsung Members

Według aktywnego (w chwili publikacji tego tekstu) regulaminu dotyczącego tej promocji na stronie Samsunga słuchawki były dostępne tylko dla pierwszych klientów, a pula produktów wynosi 10 tys. sztuk.

Liczba Nagród jest ograniczona i wynosi 10.000 sztuk (…). Organizator poinformuje na Stronie internetowej oraz w Aplikacji Samsung Members o wyczerpaniu puli Nagród.

Fragment regulaminu „Samsung Galaxy Buds 2 w kolorze grafitowym dla pierwszych klientów przedsprzedaży Samsung Galaxy S24, Samsung Galaxy S24+ i Samsung Galaxy S24 Ultra”

Niejasności dotyczą nie tylko Buds2

Pod postami na Facebooku na grupach poświęconych Samsungowi pojawiały się także inne wpisy. Klienci, którzy zamówili S24 przez stronę producenta, mieli możliwość skorzystania z cashbacku na 400 zł do płatności mobilnych w ramach promocji Zwrot na Kartę. Niestety u niektórych z nich pojawił się ten sam komunikat co w przypadku słuchawek Buds2 dotyczący maksymalnej ilości zgłoszeń w promocji. W regulaminie poświęconym tej ofercie czytamy:

Liczba Benefitów w Promocji jest ograniczona i wynosi łącznie 6500 Zwrotów na Kartę w kwocie 400 zł albo możliwości udziału w Programie Odkup (według wyboru Uczestnika). O wyczerpaniu puli Benefitów a tym samym zakończeniu Promocji w tym zakresie, Organizator poinformuje na Stronie Internetowej.

Fragment regulaminu „Przedsprzedaż rodziny Samsung Galaxy S24, Samsung Galaxy S24+ i Samsung Galaxy S24 Ultra w Sklepie Samsung”

Oznacza to, że limit zwrotów na kartę o wartości 400 zł wynosił 6500 sztuk. Niestety na stronie internetowej Samsunga nie znaleźliśmy podobnego zapisu, co potencjalnie mogło być mylące dla osób zainteresowanych ofertą. Widnieje tam jedynie informacja: „Szczegóły i ograniczenia w regulaminie promocji”.

Grafika instruktażowa czterostopniowego procesu skorzystania z promocji zwrotu 400 złotych na kartę płatniczą mobilną przy zakupie smartfonu z serii Galaxy S24, z użyciem Google Pay i aplikacji Samsung Members, wraz z małym druczkiem i przyciskami do regulaminu oraz zamówienia. Na dole znajdują się dwa przyciski - "ZAMÓW GALAXY S24 ULTRA" oraz "ZAMÓW GALAXY S24/S24+".
Fot. Samsung / zrzut ekranu

Reakcje internautów na przedsprzedaż S24

Użytkownicy w sieci zostawiają wiele komentarzy dotyczących problemów z dostawami słuchawek Buds2 oraz rejestracją voucherów na zwrot o wartości 400 zł. Oprócz tego są niezadowoleni z wydłużonego czasu oczekiwania na nowe smartfony. Co prawda sporo klientów informuje, że już otrzymało produkty, jednak wiele z nich nadal czeka na wysyłkę. Komunikat na stronie podaje nawet kwietniowe terminy.

Nowe zamówienia wysyłane będą do 2 kwietnia 2024. Decydując się na zakup, akceptujesz wydłużony termin dostawy.

Komunikat na stronie internetowej Samsung
Ekran wyboru kolorów smartfona z opcjami "Szary" i "Fioletowy" oznaczonymi jako wyprzedane i opcją "Czarny" dostępną, oraz okrągłym przyciskiem z opcją "Żółty" aktywnym; poniżej informacja o przedsprzedaży produktu z możliwością zwrotu do 3000 złotych w programie odkupu oraz przyciskami "Tak" i "Nie"; dalej informacje o cenie produktu przed i po obniżce oraz przycisk "Zamów w przedsprzedaży".
Fot. Zrzut ekranu użytkownika zamieszczony na grupie Samsung POLSKA na Facebooku 24.01.24

Jak wynika z komentarzy internautów, sądzili, że zamawiając smartfon Samsung przez stronę producenta, otrzymają go szybciej niż u partnerów czy w innych sklepach z elektroniką.

W tym samym czasie ktoś idący sobie do jakiegoś MM za rogiem, albo ewentualnie przedłużający umowę w Play, czy innym Orange ma telefon od ręki, może skorzystać z tych samych promocji.

Użytkownik na stronie SAMSUNG Polska na Facebooku. Wpis z 24.01.2024

Pojawiały się również wpisy o długim czasie oczekiwania w razie chęci uzyskania pomocy.

Czat Samsunga: Szczęka mi opadła
EDIT: 2 godz. 13 min ale tylko 358 w kolejce 
,,Prosimy o chwilę cierpliwości, nasz agent niedługo połączy się z Tobą. Przybliżony czas oczekiwania: 1 godz 31 min. Twoje miejsce w kolejce to: 436.” 

Użytkownik na stronie SAMSUNG Polska na Facebooku. Wpis z 23.01.2024

Zaktualizowany regulamin

27 stycznia 2024 roku producent (za pośrednictwem oficjalnej strony na Facebooku Samsung Polska) poinformował o zaktualizowanym regulaminie, według którego pula słuchawek Galaxy Buds2 została wyczerpana, ale można zgłaszać się do otrzymania słuchawek Galaxy Buds FE.

Niestety pula Galaxy Buds2 dostępnych w promocji przedsprzedażowej dla pierwszych klientów się wyczerpała. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy jednak dodatkową ofertę ze słuchawkami Galaxy Buds FE.

Samsung we wpisie na Facebooku na grupie Samsung Polska z dnia 27.01.24

Zaktualizowany regulamin dotyczy także zwrotu 400 zł na kartę do płatności. Wszystkie osoby, które wybrały taki benefit i spełnią wszystkie warunki promocji, otrzymają cashback.

Wszystkie osoby, które wzięły udział w promocji przedsprzedażowej, otrzymają zwrot na kartę do płatności mobilnych. Prosimy o cierpliwość.

Samsung we wpisie na Facebooku na grupie Samsung Polska z dnia 27.01.24

Mimo tego, że Samsung szybko zareagował na zwiększone zapotrzebowanie na produkty promocyjne, internauci wskazują na niewystarczającą komunikację dotyczącą oferty związanej z przedsprzedażą. Mamy nadzieję, że wszyscy klienci, którzy zdecydowali się na kupno flagowca S24 na stronie producenta otrzymają wybrane promocyjne produkty.

Źródło: Facebook. oprac. własne. Zdjęcie otwierające: Samsung / materiały prasowe, montaż własny

Motyw