LINKI AFILIACYJNE

Marshall Motif II A.N.C. oficjalnie zapowiedziane. Słuchawki wyglądają bosko

2 minuty czytania
Komentarze

W dzisiejszych czasach, kiedy rynek słuchawek jest przepełniony różnorodnymi opcjami, trudno jest znaleźć świetny jakościowo produkt, który wyróżnia się na tle konkurencji. Do tego opisu świetnie pasuje nowość Marshall, jaką są bezprzewodowe słuchawki Motif II A.N.C.

Designerskie Marshall Motif II A.N.C.

Fot. Materiały prasowe Marshall

Słuchawki bezprzewodowe na pierwszy rzut oka wyróżniają się przede wszystkim wzornictwem. Dokanałówki ważące 4,1 grama wykonano z chropowatego tworzywa sztucznego, a retro stylistyka z białą literą M oraz logo na etui może się podobać. Warto zauważyć, że 70% tworzywa pochodzi z recyklingu. Motif II A.N.C. jak wskazuje nazwa oferują aktywną redukcję szumów do poziomu 30 dB, która pracować może w trzech trybach. Maksymalny wycina szumy, transparentny przepuszcza dźwięki z zewnątrz, a zindywidualizowany może np. podbić ludzki głos.

W temacie brzmienia powinno być dobrze. Producent zastosował sześciomilimetrowe dynamiczne przetworniki. Według Marshall charakteryzują się one dynamicznym brzmieniem, głębokimi basami, czystymi średnimi tonami i jasnymi sopranami. Dźwięk dostosować można do własnych potrzeb za pomocą dedykowanej aplikacji. Marshall Motif II A.N.C. obsługują kodeki SBC, MPEG-2 AAC i LC3.

Mimo klasycznego wyglądu w środku znalazł się moduł Bluetooth najnowszej generacji (5.3) oraz pojemny akumulator. Słuchawki z etui są w stanie grać do 43 godzin, a dokanałówki zagrają do 9 godzin. Po włączeniu aktywnej redukcji liczyć można na kolejno 30 i 6 godzin. Nabywca słuchawek raczej nie zada sobie pytania, jaki powerbank kupić. Sprzęt wyceniono na 899 złotych. Słuchawki są więc tańsze niż topowe Sony WF-1000XM5.

Motif II A.N.C. – specyfikacja techniczna

  • Czułość przetworników: 108 dB
  • Typ przetwornika: dynamiczny
  • Impedancja: 16 Ω
  • Zakres częstotliwości: 20–20 000 Hz
  • Rozmiar przetworników: 6 mm
  • Wersja Bluetooth: 5.3 LE
  • Czas działania: do 9 godzin (do 6 z ANC)
  • Czas działania z etui: do 43 godzin (do 30 z ANC)
  • Wodoszczelność IPX5 (etui IPX4)
  • Interfejs: USB C

Kilka słów o firmie Marshall

Założona przez Jima Marshalla, firma zyskała sławę dzięki swoim wzmacniaczom gitarowym, które zrewolucjonizowały świat muzyki rockowej. Założyciel firmy po latach występów i nauczania, otworzył sklep muzyczny z rodziną, który szybko zyskał sławę. Pierwszy wzmacniacz firmy, znany jako „Number One”, zadebiutował w 1962 roku i od razu zdobył popularność. Firma z czasem rozszerzyła swoją ofertę, wprowadzając m.in. bezprzewodowe słuchawki i głośniki. Marshall jest dzisiaj symbolem jakości w dziedzinie dźwięku, a produkty cechują się charakterystycznym wyglądem retro.

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw