Play wprowadza pewne zmiany w funkcjonowaniu usług w Virgin Mobile. Co powinni wiedzieć klienci obu tych sieci oraz na jakie zmiany powinniśmy się szykować? Poniżej znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje dotyczące nadchodzących modyfikacji operatorów.
Play wyłączy część ofert w Virgin Mobile
Virgin Mobile opublikowało oficjalne komunikaty, w których czytamy o zaprzestaniu świadczenia wybranych usług przez tego właśnie operatora. W grę wchodzą tu następujące oferty:
- Plany w abonamencie
- Twoja grupa numerów w promocji Plany w abonamencie
- Darmowe GB dla lojalnych
- AboJa
Do wygaśnięcia tych świadczeń dojdzie 1 czerwca 2023 roku z „powodów technicznych”.
Tymczasem od pierwszego dnia przyszłego miesiąca Virgin Mobile, wprowadzi w życie nową usługę, która będzie kosztować 15 złotych miesięcznie (25 złotych bez udzielenia odpowiednich zgód). W ramach tej oferty, abonenci otrzymają nielimitowane rozmowy na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne, nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci komórkowych oraz 10 GB internetu.
Co ważne, zmiany dostosowano w taki sposób, aby klienci nie musieli zmieniać kart SIM. Co, jednak jeśli jesteś abonentem Virgin Mobile, który nie zgadza się na korzystanie z usług operatora na nowych zasadach? Oczywiście, w obliczu zmian bez problemu możesz wypowiedzieć swoją umowę. Należy się jednak pośpieszyć, bo do wejścia zmian nie pozostał zbyt wiele czasu.
Co istotne, w komunikacie opublikowanym na stronach Virgin Mobile widnieje jasna informacja, że rezygnacja z umowy nie będzie wiązała się z żadnymi karami finansowymi.
Zobacz też: Ranking operatorów komórkowych w social mediach. Jeden bardzo mocno się wyróżnia
Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych możesz wypowiedzieć do dnia wejścia tych zmian w życie. Umowę rozwiążemy z upływem okresu wypowiedzenia wskazanego w Twojej Umowie. Złożenie wypowiedzenia nie będzie skutkowało naliczeniem kary umownej.
Fragment oświadczenia operatora
Jeśli wciąż macie jakiekolwiek wątpliwości dotyczące zmian, które wkrótce dotkną Virgin Mobile, możecie skontaktować się z biurem obsługi klienta. W przypadku tego operatora należy zadzwonić pod numer *222.
Źródło: Virgin