Bardzo możliwe, że najbardziej wyczekiwanym filmem 2024 roku jest Deadpool 3. Kolejna odsłona hitowej serii wchodzącej w skład MCU ma pełne prawo podnieść franczyzę z kolan, a świadczy o tym jej pierwszy zwiastun, który właśnie trafił do sieci.
Deadpool 3 na pierwszym zwiastunie. Spis treści
Deadpool 3 podbija internet – oto pierwszy zwiastun filmu
Po (delikatnie mówiąc) słabym przyjęciu The Marvels w kinach i streamingu – Marvel Studios ponownie musi zawalczyć o względy widzów. Na szczęście dla amerykańskiego giganta, najbliższa premiera to wyczekiwany od wielu lat Deadpool & Wolverine, czyli trzecia odsłona serii opowiadającej o przygodach charyzmatycznego superbohatera w czerwonym kostiumie. W związku z bardzo pozytywnymi recenzjami Deadpoola oraz Deadpoola 2 – już teraz możemy spodziewać się, że „trójka” rozbije bank i ponownie przyciągnie do MCU widzów, którzy w ostatnich miesiącach narzekali na jakość kolejnych produkcji ze stajni Marvel Studios.
O tym, że taki scenariusz jest bardzo realny, świadczy między innymi bardzo pozytywny odbiór pierwszego zwiastuna Deadpool & Wolverine, który właśnie trafił do sieci. W ciągu ośmiu godzin od publikacji na oficjalnym kanale YouTube Marvela – materiał wygenerował już ponad osiem milionów wyświetleń oraz zdobył 594 tysiące łapek w górę.
Zobacz też: Nowości na SkyShowtime to nie tylko Oppenheimer. Będzie co oglądać
Przypomnijmy, że Deadpool 3 zadebiutuje na wielkim ekranie 26 lipca 2024 roku, a jego fabuła skupi się na burzliwych relacjach Deadpoola oraz Wolverine’a. W kultowych superbohaterów cielą się kolejno: Ryan Reynolds i Hugh Jackman. Poza świetnie zapowiadającym się duetem angaż w produkcji otrzymali: Emma Corrin, Morena Baccarin, Rob Delaney, Leslie Uggams czy Karan Soni. Za reżyserię nowego Deadpoola odpowiada natomiast Shawn Levy, którego możecie znać z takich tytułów jak Free Guy, The Adam Project czy Noc w muzeum.
Promocja filmu wchodzi na nowy poziom
Oprócz klasycznego zwiastuna władze Marvela zdecydowały się podgrzać atmosferę wokół filmu także w nieco bardziej kreatywny sposób. Mowa tu o krótkim teaserze, który został zaprezentowany w trakcie przerwy Super Bowl, czyli jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych w Stanach Zjednoczonych. Tegoroczny finał rozgrywek NFL odbył się 11 lutego na Allegiant Stadium w Nevadzie.
W związku z gorącą atmosferą panującą wokół omawianego dziś tytułu już teraz możemy spodziewać się, że Marvel Studios będzie promować go w nietuzinkowy i kreatywny sposób. W końcu jest to konwencja, która idealnie wpisuje się w lekkość i humor serii o Deadpoolu.
W oczekiwaniu na tak wielką premierę bardzo możliwe, że przyda się Wam odświeżenie dwóch poprzednich odsłon serii. W końcu debiutowały one w 2016 i 2018 roku. Okazuje się, że oba filmy obejrzycie w ramach abonamentu Disney+. Niemniej jeśli wciąż nie jesteście subskrybentami tej platformy streamingowej, nic straconego! Wystarczy, że zapoznacie się z naszym poradnikiem dotyczącym tego, ile kosztuje Disney+. W tym miejscu znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje dotyczące serwisu Myszki Miki.
Źródło: Marvel Entertainment. Zdjęcie otwierające: Marvel Entertainment / materiały prasowe
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.