Ostatnie tygodnie stoją pod znakiem zamknięcia UPC Polska na rzecz Telewizji Nowej Generacji. Wszystko wskazuje na to, że zmiany są już nieodwracalne, ponieważ Play zamyka stacjonarne salony sprzedaży i obsługi klienta tego operatora.
Koniec z UPC – nie ma już nawet salonów operatora
Klienci korzystający z usług sieci kablowej UPC Polska w ostatnich dniach otrzymują kolejne SMS-y o zamknięciu salonów oraz punktów sprzedażowych tego operatora. W najbliższym czasie obsługą abonentów mają zająć się placówki sygnowane logo Play. Zgodnie z deklaracjami firmy taki proces jest związany z „optymalizacją połączonej sieci salonów sprzedaży”
Oczywiście zmiany są również podyktowane roszadami, które opisywaliśmy wam w ostatnich tygodniach. Mowa tu o zrezygnowaniu z usług UPC Polska na rzecz Telewizji Nowej Generacji, która jest już sprzedawana na stronie Play.
Na bieżąco analizujemy i optymalizujemy połączoną sieć salonów sprzedaży, aby zapewnić klientom stały dostęp do naszych usług i najwyższy poziom obsługi w możliwie najdogodniejszych lokalizacjach. Informujemy o nich klientów różnymi kanałami, m.in. SMS, strona www, plakaty na witrynach sklepów, żeby klienci mieli jasność, gdzie znajduje się najbliższy salon
Biuro prasowe Play i UPC Polska (dla Wirtualne Media)
Zobacz też: Play wykupił innego operatora. Teraz zasięg internetu i telewizji ma być lepszy
W tym miejscu warto zaznaczyć, że Play zamyka poszczególne salony popularnego operatora stopniowo. Aby dowiedzieć się, które punkty wciąż są „aktywne” warto udać się pod ten adres:
Źródło: Wirtualne Media
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.