Kanał Sportowy ma powody do zadowolenia. Aplikacja z VOD święci tryumfy

2 minuty czytania
Komentarze

Kanał Sportowy nieustannie się rozwija, czego najlepszym dowodem jest niedawne ogłoszenie spółki. Podczas piątkowej transmisji na żywo Krzysztof Stanowski poinformował, że program, którego „domem” od początku istnienia był YouTube, stworzył własną aplikację, na której publikowane będą niektóre dedykowane treści.

Kanał Sportowy z własną aplikacją!

Kanał Sportowy z własną aplikacją!

Nie da się ukryć, że media sportowe w Polsce przeszły przez pewien lifting, gdy na rynku pojawił się Kanał Sportowy. Program, który funkcjonuje na YouTube, błyskawicznie zyskał ogromną grupę odbiorców, a na ten moment subskrybuje go ponad 907 tysięcy użytkowników. Wszystko wskazuje na to, że zarząd spółki uważa, iż jest to najlepszy moment na pójście krok dalej. W tym przypadku mówimy o częściowym opuszczeniu dotychczasowej platformy dystrybucji, czyli właśnie YouTube na rzecz własnej aplikacji.

Nowy na rynku serwis VOD jest dostępny zarówno w App Store jak i Google Play całkowicie za darmo. Co ciekawe w obu tych sklepach aplikacja Kanału Sportowego bije rekordy popularności. Zaledwie kilka godzin po oficjalnym wdrożeniu platformy do dystrybucji pobrano ją ponad 12 tysięcy razy! W tym miejscu należy więc przybliżyć, co takiego oferuje nowa aplikacja.

Przede wszystkim należy zacząć od tego, że Kanał Sportowy absolutnie nie znika z YouTube. Zarówno programy nadawane na żywo jak i te publikowane w formie premier będą zamieszczane na popularnym serwisie oraz aplikacji. W przypadku drugiej platformy twórcy dorzucają natomiast trochę „specjalnego contentu”. Aktualnie mowa tu o programie „Wieczorowy Klub AA”, którego motywem przewodnim jest gra w pokera.

Kolejna z nowości, która będzie dostępna tylko i wyłącznie w aplikacji to specjalny segment programu „Moc Futbolu”. Tuż po zakończeniu głównej części transmisji, która jest dostępna na YouTube, dziennikarze przeniosą się na nową platformę, aby tam w formie krótkiego Q&A odpowiedzieć na pytania widzów. Z kwestii czysto technicznych należy zaznaczyć, że aplikacja wkrótce ma być dostępna także w wersji na telewizory z Android TV oraz te marki Samsung i LG.

Motyw