motorola logo cukierki ldsal

 

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Wczorajsza wiadomość o końcu Motoroli i całkowitym wchłonięciu marki przez Lenovo sprawiła, że cały Internet huczał o fatalnej decyzji Chińczyków. Jednak tak właśnie bywa jak firmy nie precyzują swoich konkretnych zamiarów. Na szczęście w tym wypadku długo czasu nie musieliśmy czekać na sprostowanie.

 

Motorola na swoim blogu wydała oświadczenie odnoszące się do wczorajszej informacji, z której jasno wynika, że firma nie znika. Faktycznie teraz zarówno Lenovo jak i amerykański producent będą skupiać się na rozwoju marek Moto oraz Vibe. W takim razie o co tak naprawdę chodzi? Nazwa „Motorola” wciąż będzie się wszędzie pojawiać: na pudełkach, podpisach itd. Jednak oficjalną marką będzie „Moto” i to właśnie na niej skupi się cały marketing firmy. Podobnie sytuacja wygląda z „Vibe” i Lenovo. Również loga się nie zmienią i charakterystyczne „M” zostanie na swoim miejscu. W gruncie rzeczy zmieni się niewiele i ot, koniec całego zamieszania.

 

Motorola doskonale zdaje sobie sprawę z tego ile znaczy na rynku i nagłe zniknięcie po prostu mogłoby się okazać śmiertelnym ciosem dla tej firmy. Jednak brak Lenovo, a pojawienie się po prostu Vibe jest ciekawym zagraniem, szczególnie, że Chińczycy posiadają jeszcze markę ZUK.




Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.