super amled samsung samoled

 

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

Od lat trwa wojna pomiędzy zwolennikami wyświetlacz OLED (i pochodnych) oraz tradycjonalistów, a więc rodziny LCD. Które ekrany są lepsze to musicie sami na to pytanie odpowiedzieć, ale jedno jest pewne: rynek „głębokiej czerni” należy przede wszystkim do Samsunga.

 

Oczywiście na świecie zdecydowanie więcej smartwatchy, smartfonów i tabletów posiada ekrany LCD. Z technologii AMOLED korzysta zaledwie 18% nowych urządzeń. Dane pochodzą z trzeciego kwartału 2015 roku. W takim razie jakby nie patrzeć to LCD rządzą na świecie, ale to rządzi w samym podziale ekranów AMOLED? Oczywiście, że Samsung, ale jak bardzo? Koreańczycy zawładnęli tym rynkiem – aż 95,8% sprzedanych wyświetlaczy AMOLED pochodzi z fabryk należących do Samsunga. To nie powinno dziwić, gdyż z koreańskich ekranów korzysta Huawei, BlackBerry i inne czołowe firmy. Jednak jak te statystyki wyglądają jak weźmiemy pod uwagę także wyświetlacze LCD? Wciąż wygrywa Samsung, ale już na 79 milionów sprzedanych ekranów dla urządzeń mobilnych „tylko” 38,5% pochodzi właśnie od lidera mobilnego rynku. Na drugim miejscu jest JDI z 17%, a ostatnie miejsce na podium ma LG (13,8%).

 

Jednak czy kogoś dziwią te wyniki? SAMOLED od ponad 5 lat zachwyca nową grupę ludzi toteż inne firmy mając w specyfikacji: „wyświetlacz od Samsunga” wiedzą, że konsumenci lepiej będą na dane urządzenie patrzeć. Wy również?

 

 

źródło: SamMobile




Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.