Nexus 7 w końcu doczekał się oficjalnego spotu reklamowego. Urządzenie, które mimo że początkowo znane było przede wszystkim osobom, które na co dzień interesują się nowymi technologiami zostało zakupione przez wielu konsumentów. Reklama ma te wyniki znacząco poprawić, poprzez trafienie do świadomości osób, które nie są „na czasie” z tematyką tabletów.

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]

Reklama, której tytuł to „Kemping” odnosi się do relacji ojca i syna, którzy za pomocą Nexusa 7 mogą nawiązywać bliższe relacje poprzez wspólne spędzanie czasu na łonie natury. Korzystają z mapy, kompasu, pobierają informacje z internetu, a na koniec czytają e-booki. Zapewne niektórzy zapytają jak to możliwe skoro tablet posiada tylko moduł WiFi? Odpowiedź znajduje się na końcu spotu.

{youtube}qqiSE-ukmgc{/youtube}

Co sądzicie o tej reklamie? Przypadła Wam ona do gustu? 🙂

Źródło: YouTube




Cezary Zapała

W redakcji pracowałem od stycznia 2012 do maja 2013 roku. Wcześniej zaś pisałem do e-zinu ActionMag Komputery. Aktualnie jestem właścicielem agencji kreatywnej Media Machine. Wolny czas, którego niestety mam coraz mniej poświęcam na zgłębianie informacji z takich dziedzin jak prawo, webmastering, trendy w Sieci, marketing oraz inwestycje budowlane.