[Film] Samsung nowymi reklamami po raz kolejny drwi z Apple – wygięty wyświetlacz i ładowanie indukcyjne

1 minuta czytania
Komentarze
IMG_0144

Wojna na linii Samsung-Apple trwa od lat i nie zapowiada się, aby miała ona kiedykolwiek się zakończyć. Rywalizacja pomiędzy smartfonami, tabletami oraz przede wszystkim w sądzie o patenty to chleb powszednich tych dwóch firm. Tym samym nie powinny nas dziwić kolejne reklamówki mające wytykać błędy konkurencji.

Koreańczycy po raz kolejny  postanowili pokazać, że Apple jest w tyle w kwestii technologicznej. Już stosunkowo dawno temu zostały zaprezentowane poszczególne flagowe modele obu firm, ale to nie powód, żeby skończyć oczerniać drugą firmę. Samsung postanowił wykorzystać dwa elementy, ktorych próżno szukać w iPhone’ach. Pierwszej z nich także próżno szukać u innych producentów, niekoniecznie Apple. Jest nią oczywiście wygięty wyświetlacz w Galaxy S6 Edge, którego zalety Samsung prezentuje na następującym filmie:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=itvYetQEpjM[/youtube]

Drugim elementem, na który zwraca uwagę Samsung jest ładowanie indukcyjne (Qi) ułatwiające proces napełniania energii akumulatora, która swoją drogą bardzo szybko ucieka. W przypadku iPhone’a jedynym sposobem na regenerację ogniwa jest wykorzystanie kabla Lightning.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=uyMTAKx5BEA[/youtube]

Zarówno wady jak i zalety obu wyróżnionych cech Galaxy S6 Edge przez Samsunga możecie znaleźć w mojej recenzji tego smartfonu. Czy Wy też uważacie, że Apple pozostaje w tyle i Koreańczycy faktycznie mają dobrą taktykę na promocję swojego flagowego smartfonu?

źródło: Phone Arena

Motyw