IMG_0144

 

Wojna na linii Samsung-Apple trwa od lat i nie zapowiada się, aby miała ona kiedykolwiek się zakończyć. Rywalizacja pomiędzy smartfonami, tabletami oraz przede wszystkim w sądzie o patenty to chleb powszednich tych dwóch firm. Tym samym nie powinny nas dziwić kolejne reklamówki mające wytykać błędy konkurencji.

 

Koreańczycy po raz kolejny  postanowili pokazać, że Apple jest w tyle w kwestii technologicznej. Już stosunkowo dawno temu zostały zaprezentowane poszczególne flagowe modele obu firm, ale to nie powód, żeby skończyć oczerniać drugą firmę. Samsung postanowił wykorzystać dwa elementy, ktorych próżno szukać w iPhone’ach. Pierwszej z nich także próżno szukać u innych producentów, niekoniecznie Apple. Jest nią oczywiście wygięty wyświetlacz w Galaxy S6 Edge, którego zalety Samsung prezentuje na następującym filmie:

 

 

Drugim elementem, na który zwraca uwagę Samsung jest ładowanie indukcyjne (Qi) ułatwiające proces napełniania energii akumulatora, która swoją drogą bardzo szybko ucieka. W przypadku iPhone’a jedynym sposobem na regenerację ogniwa jest wykorzystanie kabla Lightning.

 

 

Zarówno wady jak i zalety obu wyróżnionych cech Galaxy S6 Edge przez Samsunga możecie znaleźć w mojej recenzji tego smartfonu. Czy Wy też uważacie, że Apple pozostaje w tyle i Koreańczycy faktycznie mają dobrą taktykę na promocję swojego flagowego smartfonu?

 

źródło: Phone Arena

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.