Poczta Polska razem z Bankiem Pocztowym uruchomiła program Mobilny Bankowiec, w ramach którego poszukiwane są osoby chętne na kredyt we wspomnianym banku. 9,5 tysiąca listonoszy z tabletami stara się, by oferta kredytowa banku dotarła do potencjalnych zainteresowanych.

Listonosz zapuka do drzwi i spyta, czy chcesz dostać kredyt – jeśli podasz swoje dane, doradcy kredytowi i Poczta Polska zajmą się resztą

Listonosze z całego kraju otrzymali tablety wraz ze specjalnymi aplikacjami. Za ich pomocą mają przedstawiać ofertę Banku Pocztowego i zbierać dane potencjalnych klientów. Jeśli wyrazimy zainteresowanie kredytem, listonosz wpisze do specjalnego formularza podstawowe informacje na nasz temat. Formularz zostanie automatycznie przesłany do doradców kredytowych. Ci ostatni skontaktują się z nami i zaproponują spotkanie w placówce pocztowej.

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Poczta Polska twierdzi, że dzięki projektowi Mobilny Bankowiec w sierpniu Bank Pocztowy zwiększył kwotę udzielanych kredytów o ponad 300 tysięcy zł. Przedstawiciele obu instytucji zapewniają, że z projektu korzystają zarówno klienci, jak i pracownicy banku oraz poczty. Ktoś mógłby powiedzieć, że przecież listonosze otrzymali nowy obowiązek niezwiązany z doręczaniem przesyłek i jest to niesprawiedliwe względem nich. Poczta Polska ma jednak gotową odpowiedź na taki zarzut. Jeżeli po spotkaniu sprzedawcy z klientem dojdzie do zawarcia umowy kredytu, listonosz otrzyma prowizję za pozyskanie kontaktu – czytamy w informacji dla mediów.

Czytaj także: e-Skrzynka Poczty Polskiej – koniec usługi, która mogła wiele zmienić

Projekt Mobilny Bankowiec traktujemy także jako szansę na dotarcie z ofertą usług finansowych do szerszego grona klientów, w tym tych wykluczonych cyfrowo, którzy nie mają dostępu do bankowości elektronicznej. – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej oraz przewodniczący Rady Nadzorczej Banku Pocztowego. Tu akurat nie ma wielkiego zaskoczenia. Bank zapewne szuka klientów wśród osób starszych, które nie porównują ofert w internecie i nie chcą korzystać z bankowości internetowej. Listonosz i placówki pocztowe wzbudzają u takich ludzi zaufanie. W końcu to właśnie listonosz najpewniej co miesiąc przynosi im emeryturę.

źródło: informacja prasowa

Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.