Aplikacja Moje ING zdobywa najwyższe oceny od użytkowników. ING Bank Śląski pochwalił się w komunikacie prasowym ocenami, jakie ma jego aplikacja w sklepach Google Play oraz App Store. Okazuje się jednak, że konkurencja nie traci do ING wiele.
Aplikacja banku ING ma najwyższe oceny od użytkowników – co z aplikacjami innych banków?
Zarówno w Google Play, jak i w App Store, średnia ocen dla aplikacji Moje ING to 4,9. Cieszy nas wysoka ocena użytkowników naszej aplikacji, bo to oznacza, że coraz lepiej spełniamy ich oczekiwania – mówi Katarzyna Stawecka, dyrektor obszaru Digital Transformation w ING Banku Śląskim.
Choć oceny aplikacji banku ING otrzymane od użytkowników są bardzo wysokie, nie oznacza to wcale, że konkurencja została daleko w tyle. Sprawdziliśmy średnie oceny od użytkowników innych, wybranych aplikacji bankowych (pod uwagę wzięliśmy dane ze sklepu Google Play). Oto one:
- IKO – średnia ocen: 4,8
- mBank PL – średnia ocen: 4,7
- Bank Millennium – średnia ocen: 4,7
- Santander mobile – średnia ocen: 4,7
- PeoPay – średnia ocen: 4,7
- Getin Mobile – średnia ocen: 4,6
- Alior Mobile – średnia ocen: 4,3
- CA24 Mobile – średnia ocen: 4,2
- BNP Paribas GOmobile – średnia ocen: 4,0
- Santander Consumer Bank – średnia ocen: 3,7
- EnveloBank – średnia ocen: 3,3
Czytaj także: Facebook wprowadza płatne wydarzenia online – także w Polsce!
Wnioski? Choć aplikacja banku ING ma najwyższe oceny od użytkowników, to kilka innych aplikacji mobilnych banków osiąga bardzo zbliżone wyniki.