W związku z trwającą pandemią COIVD-19 rząd indyjski wprowadził ścisłą blokadę na terenie całego kraju. Spowodowało to, że ucierpiały na tym różne przedsiębiorstwa. Jednak wydaje się, że Vivo India znalazło na to nowe rozwiązanie. Firma pozwoli teraz klientom kupować swoje smartfony przez swoje sklepy stacjonarne za pomocą… SMS-a. W ten sposób producent sprawi, że nawet osoby pozbawione dostępu do internetu będą w stanie nabyć jego urządzenia.

Vivo zakupy przez SMS

Vivo zakupy przez SMS

Nowy system pozwoli potencjalnym nabywcom wysłać zapytanie do Vivo za pośrednictwem SMS-a, oficjalnej strony internetowej firmy, a nawet strony na Facebooku. Dzięki temu jeden z 30 tysięcy ambasadorów marki Vivo skontaktuje się z klientem. Następnie kierownik firmy może zapytać o wymagania nabywców i pomóc im w zakupie nowego smartfona w jednym z 20 tysięcy fizycznych sklepów detalicznych w Indiach. System oparty na SMS-ach już istnieje i działa, natomiast dwie pozostałe platformy zostaną uruchomione w kraju przed 12 maja 2020 roku. Dyrektor ds. strategii marki Vivo India powiedział następujące słowa:

Większość konsumentów w Indiach nadal woli kupować w sklepach stacjonarnych. Jednak biorąc pod uwagę blokadę państwa, niektórzy konsumenci mogą być ostrożni przed pójściem do sklepu. Stworzyliśmy więc platformę, która spełnia potrzeby klientów, a także pomaga detalistom wznowić działalność.

Zobacz też: InPost Podaj Dalej – szybsza tańsza wysyłka przy szczególnych warunkach

Powyższe stwierdzenie padło podczas wywiadu, podczas którego urzędnik Vivo India omówił również inne aspekty systemu. Obejmuje to kanał dystrybucji, analizę klientów i zapasów. Chińska firma jest popularną marką smartfonów w kraju i dostosuje się do popytu i popularności nowego systemu.

Źródło: Gizmochina

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Paweł Maretycz

Sceptyczny fan nowych technologii. Uwielbia małe urządzenia, nawet jego komputer to mini ITX.