Bixby to wirtualny asystent Samsunga, który znaleźć można w kilku produktach tego koreańskiego giganta, m.in. w smartfonach, telewizorach, a nawet lodówkach. Niestety „udogodnienie” to nie podoba się użytkownikom, którzy wielokrotnie prosili o możliwość wyłączenia usługi – prośby okazały się jednak nieskuteczne. Niezbyt cieszyć może zatem fakt, że Samsung planuje dodać Bixby do wszystkim swoich produktów elektronicznych, które będą pojawiać się na rynku.

Użytkownicy jedno, Samsung drugie

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Jak podaje koreański serwis technologiczny Yonhap News, do 2020 roku Samsung planuje wyposażyć wszystkie swoje produkty, które będzie można podłączyć do internetu rzeczy (np. sprzęt RTV i AGD) w asystenta BixbyW teorii może to pozwolić użytkownikowi na włączanie klimatyzacji, światła lub ogrzewania za pomocą swojego smartfona, jednak do tego celu konieczne byłoby wyposażenie całego domu w urządzenia Samsunga. Koreański gigant podaje, że już wkrótce rozpocznie on współpracę z firmami zajmującymi się sztuczną inteligencją, dzięki którym plan Samsunga będzie mógł wejść w życie w niecałe trzy lata.

Zobacz także: Nowy podatek w Polsce zwiększy cenę smartfonów.

Jest to ciekawa inicjatywa, więc zdecydowanie trzymam za nią kciuki. Jakie są Wasze odczucia na ten temat?

Źródło: Yonhap News

Michał Derej

Pasjonat technologii mobilnych, wielki fan Androida. Student informatyki na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Były moderator jednego z największych forów ogólnotematycznych w Polsce. Od kilku lat blogger.