Co by nie mówić o iPhonie X – to po prostu dobry telefon. Doskonale obrazuje to badanie przeprowadzone przez Creative Strategies, które pokazuje, że aż 97% osób jest zadowolonych z zakupu urządzenia, a 85% jest „nawet bardziej niż zadowolone”.
Ankieta została przeprowadzona na grupie składającej się z 1700 osób. Badanie skupiło się na kwestii, dlaczego użytkownicy są tak zadowoleni z iPhone’a X. Firma badawcza przygotowała grafikę przedstawiającą jak właściciele najnowszego dziecka Apple ocenili jego poszczególne aspekty.
Zobacz także: Najlepsze smartfony z podwójnym aparatem – od najtańszych do najdroższych
Pierwsze 7 cech użytkownicy oceniają na ponad 90%. Mowa tutaj o wyglądzie, szybkości, jakości zdjęć, jakości wyświetlacza, działania gestów, działania Face ID i żywotność baterii. Jak się okazuje, ankietowani najbardziej narzekają na Siri, czyli inteligentnego asystenta głosowego Apple – tylko 20% ankietowanych uznało jego działanie za satysfakcjonujące. Mimo tej potyczki, najnowszy smartfon Amerykanów jest oceniany bardzo dobrze.
Źródło: phonearena