Ekran smartfona z aplikacją bankową Alior Bank wyświetlającą saldo i listę ostatnich transakcji.

Alior Mobile w nowej odsłonie. Aplikacja zyskała szereg przydatnych funkcji

3 minuty czytania
Komentarze

Alior Bank postanowił odświeżyć swoją aplikację mobilną. Do Alior Mobile trafiły nowe rozwiązania związane z personalizacją oraz codziennym korzystaniem z narzędzia. Zobaczcie, co dokładnie się zmieniło i oceńcie, czy te rozwiązania przypadły wam do gustu.

Nowa wersja Alior Mobile

Alior Bank ogłosił, że wśród ponad 20 mln klientów indywidualnych aktywnie korzystających z bankowości mobilnej w II kwartale 2023 roku, ponad 14 mln można nazwać mobile only. Chodzi o osoby, które co najmniej raz w miesiącu logują się do bankowości mobilnej, ale w ogóle nie korzystają z bankowości internetowej.

aplikacja alior mobile
Fot. Alior Bank / materiały prasowe

Alior Mobile został nagrodzony w kategorii Best Mobile Banking App konkursu The Digital Banker. Kapituła doceniła przede wszystkim nasze innowacyjne usługi, w tym Alior Pay i Moje Rachunki, a także wdrożenie szeregu nowych inicjatyw i ulepszeń do już istniejących rozwiązań w aplikacji mobilnej. Jej kolejne aktualizacje są dowodem na to, że nie spoczywamy na przysłowiowych laurach. Zgodnie z naszą strategią, chcemy dalej rozszerzać wachlarz usług dostępnych w Alior Mobile. Wszystko po to, by ułatwiać klientom codzienne bankowanie.

Wojciech Dubiel, dyrektor Działu Produktu Alior Mobile w Alior Banku

Alior Bank chce, by użytkownicy mieli większe możliwości dostosowania aplikacji do swoich potrzeb. Właśnie z personalizacją wiąże się znaczna część zmian wprowadzonych w Alior Mobile.

Lista zmian w Alior Mobile

Użytkownik aplikacji bankowej Alior Banku może decydować, jakie produkty i w jakiej kolejności będą wyświetlane na ekranie głównym. Można to zrobić poprzez zakładkę Wygląd w opcji Widok produktów na pulpicie. Na ekran dostosowania widoku składają się trzy sekcje. Pierwsza to Produkt główny, drugą stanowią Pozostałe produkty, a trzecia to Ukryte produkty. Te ostatnie nie będą wyświetlane na ekranie głównym.

W nowej wersji aplikacji są dwie zakładki produktowe, „Moje produkty” oraz „Moje karty”. Każda z nich zostanie podzielona na odpowiednie segmenty. W przypadku sekcji produktowej będą to „Rachunki” (ROR PLN, ROR walutowe, konta oszczędnościowe), „Lokaty”, „Produkty kredytowe” (pożyczki gotówkowe i konsolidacyjne, kredyty ratalne, kredyty hipoteczne oraz Alior Pay), „Otwarta bankowość” oraz „Produkty inwestycyjne” (produkty Biura Maklerskiego Alior Banku). W zakładce z kartami użytkownik znajdzie natomiast „Karty do konta” (debetowe), oraz „Karty kredytowe”.

komunikat Alior Bank

Kliknięcie kafelka danego produktu przekieruje użytkownika do jego szczegółów.

Kolejna nowość to sekcja Zapisani odbiorcy dostępna na pulpicie oraz w zakładce Płatności i Usługi. Umożliwia ona szybkie przejście do realizacji transakcji płatniczej. Na pulpicie możemy umieścić do 20 odbiorców, którym szybko będziemy mogli przelać środki. Żeby dodać nowego członka do listy, podczas wykonywania przelewu, po uzupełnieniu danych odbiorcy, trzeba wybrać Dodatkowe opcje i zaznaczyć pole Dodaj do listy odbiorców, a następnie wpisać jego nazwę i nacisnąć przycisk Dalej.

Dodatkowo pamiętaj, że w przypadku zgubienia lub kradzieży smartfona, zawsze dobrze jest mieć włączoną funkcję lokalizacji telefonu, aby łatwo go namierzyć.

Źródło: Alior Bank/informacja prasowa. Zdjęcie otwierające: Alior Bank / materiały prasowe

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.