Zmiany w aplikacji PeoPay. Jedna z nich dotyczy przelewów

1 minuta czytania
Komentarze

Bank Pekao wprowadził zmiany w aplikacji PeoPay. Niektóre nowości dotyczą personalizacji interfejsu zgodnie z własnymi upodobaniami. Nie zabrakło jednak również rozwiązań związanych z przelewami.

Nowości w PeoPay

Do niedawna użytkownicy PeoPay mogli spersonalizować aplikację poprzez ustawienie na pulpicie skrótów, widżetów z najczęściej wykorzystywanymi funkcjami. Teraz można również dodać awatar i tło widoczne na ekranie oraz własne powitanie. Choć to rozwiązanie pierwotnie wprowadzone z myślą o nastolatkach, to obecnie mogą z niego korzystać wszyscy użytkownicy. Jeśli chodzi o tła, dostępne są 22 nowe wzory, z czego 10 to gamingowe.

Niejednokrotnie powtarzamy, że nieodłącznym elementem strategii rozwoju aplikacji PeoPay jest użyteczność. Stawiamy na najlepszy UX, który przekłada się na zadowolenie naszych klientów. Personalizacja sprawia, że aplikacja jest bardziej osobista, przez co klientom jest jeszcze łatwiej korzystać z naszych usług. Przełamujemy konwenanse, aplikacja mobilna może być taka jak chcą tego użytkownicy.

– mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych, Bank Pekao S.A.

To nie koniec kwietniowych nowości. Osoby korzystające z PeoPay i Pekao24 mogą teraz również zlecać przelewy Sorbnet na kwoty poniżej 1 mln zł, które w ciągu godziny znajdą się na kontach odbiorców w innych bankach. Oprócz tego klienci firmowi zlecając przelewy do urzędów lub przelewy krajowe (np. do kontrahentów) w trybie płatności podzielonej, mają możliwość wskazania przyszłej daty realizacji przelewów.

źródło: informacja prasowa

Motyw