Do aplikacji PeoPay zawitały nowości. Bank Pekao S.A. wprowadził m.in. dodatkowe opcje personalizacji oraz specjalny widżet dla osób korzystających z programu lojalnościowego MasterCard. Na tym jednak nie koniec.
Co nowego w PeoPay?
Użytkownicy aplikacji PeoPay mogą dodać w niej nowe widżety, rozszerzając tym samym użyteczność programu. Elementy interfejsu aplikacji mogą pokazywać procentową strukturę portfela inwestycyjnego, informacje o rachunku maklerskim i obligacyjnym oraz o produktach funduszowych. Klienci zapisani do programu MasterCard Bezcenne Chwile mogą także dodać widżet, dzięki któremu zobaczą postęp w zbieraniu punktów do swojej nagrody.
PeoPay posiada teraz zmodyfikowany interfejs. Wszystkie funkcje z kategorii Płatności znajdują się w jednym miejscu. Zmianie uległo także dolne menu aplikacji. Zamiast zakładki Więcej pojawił się przycisk Profil. Użytkownik może prosto z menu nawigacyjnego:
- zmienić ustawienia swojej bankowości elektronicznej
- sprawdzić i zaktualizować swoje dane
- skontaktować się z bankiem
- sprawdzić e-dokumenty
- zadzwonić na infolinię
- sprawdzić co się dzieje na kontach dzieci.
Nieodłącznym elementem strategii rozwoju aplikacji PeoPay jest użyteczność. Stawiamy na najlepszy UX, który przekłada się na zadowolenie naszych klientów. PeoPay jest wciąż jedną z najlepiej ocenianych aplikacji bankowych w sklepach. Codziennie wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i dostarczamy rozwiązania dostępne i proste dla każdego.
– mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych, Bank Pekao S.A.
Klienci biznesowi prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą zyskali możliwość składania wniosków o 21 nowych zaświadczeń w serwisie Pekao24 dla firm, aplikacji PeoPay oraz przez infolinię banku. Chodzi o następujące grupy zaświadczeń:
- opinia bankowa
- zaświadczenia do rachunków
- zaświadczenia o transakcjach na rachunkach
- zaświadczenia do kredytów i pożyczek
źródło: informacja prasowa