Bankowość mobilna i internetowa to niezwykle wygodne rozwiązania, ale niestety czasami są one niedostępne. W weekend 20 i 21 kwietnia mBank będzie modernizował swoje systemy. Oznacza to pewne utrudnienia dla klientów.
Spis treści
mBank i przerwa techniczna
W weekend 20 i 21 kwietnia klienci mBanku muszą liczyć się z pewnymi utrudnieniami. Zacznijmy od kart. W sklepach stacjonarnych i restauracjach będą one działać normalnie, będzie można również korzystać z nich, realizując operacje przy bankomatach. Od godziny 2:30 do 10:30 nie będą możliwe płatności kartą w internecie.
W godzinach od 2:30 do 10:30 niedostępne będzie logowanie na konto w bankowości internetowej oraz w aplikacji mobilnej. Nie ma tu znaczenia, czy mamy telefon do 500 zł, czy znacznie droższy model. Klienci nie złożą żadnego wniosku, nie zrealizują również żadnej operacji korzystając z mLinii, ponieważ podczas przerwy pracownicy nie będą mieli wglądu w dane klientów związane z bankowością.
Jak informuje bank, przerwa dotyczy również klientów z obszaru „MSP i korporacje”.
Bank radzi, by wszystkie ważne przelewy zlecić wcześniej.
Z czego wynikają przerwy techniczne w bankach?
Przerwy techniczne bywają irytujące, jednak nie są jedynie domeną jednego banku. Zdarzają się one także w przypadku innych podmiotów finansowych. Przy wykonywaniu niektórych prac serwisowych poszczególne narzędzia mogą być niedostępne dla klientów.
Na szczęście przerwy techniczne najczęściej są przeprowadzane w godzinach nocnych i nie trwają specjalnie długo, dzięki czemu uciążliwości związane z całym procesem są ograniczane. Banki informują też o takich zdarzeniach z wyprzedzeniem, np. poprzez powiadomienia w aplikacji mobilnej.
Źródło: mBank. Zdjęcie otwierające: mBank / materiały prasowe / montaż własny
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.