Zespół ludzi pracuje razem przy stole z laptopem, dokumentami i kolorowymi karteczkami w biurze.
LOKOWANIE PRODUKTU: 1STPLACE

Rewolucja w SEO – odkryj siłę Formuły SEO 1stplace

7 minut czytania
Komentarze

Większość sukcesów ma wspólny mianownik, jest nim strategia zawierająca elementy, których brakowało u konkurencji. Ta sama zasada sprawdza się w e-marketingu, w tym także w procesie pozycjonowania stron internetowych. I tu pojawia się pytanie: Czy oprócz regularnych, przemyślanych działań, monitoringu i optymalizacji, możemy zrobić coś jeszcze, by wyróżnić się na tle konkurencji? Pierwiastek ekstra, czyli tytułową Formułę SEO 1stplace odkryła, a mówiąc dokładniej, opracowała, agencja e-marketingowa 1stplace.pl. Czym jest Formuła SEO 1stplace i w jaki sposób może przyczynić się do sukcesu Twojej firmy? 

Czym jest Formuła SEO 1stplace?

Osoba pracująca przy komputerze, w kadrze widoczna tylko dłoń na białej myszce komputerowej, fragment monitora i klawiatury.
fot. Pexels/ Vojtech Okenka

Formuła SEO 1stplace jest rozwiązaniem opracowanym przez agencję e-marketingową 1stplace.pl. Jest to projekt opierający się na 4 filarach: unikalnym, autorskim skrypcie indeksującym, autorytecie tematycznym, frazach intencyjnych i trwałym link buildingu. Wszystkie te elementy uzupełniają się wzajemnie, działają na zasadzie synergii, a w rezultacie, pozytywnie wpływają na szybkość indeksacji i zwiększają jakość pozycjonowania.  

Prace nad Formułą SEO 1stplace rozpoczęły się w 2018 roku. Lata intensywnych działań, analizy czynników rankingowych, testów poskutkowały powstaniem dopracowanego pod względem technicznym, skutecznego rozwiązania.

Testom poddana została zarówno strona 1stplace.pl, jak i witryny klientów, którzy wyrazili na to zgodę. Strona 1stplace.pl odnotowała następujące wyniki:

  • wzrost słów kluczowych w top 3 o 8300%
  • wzrost słów kluczowych w top 10 o 3700%
  • wzrost słów kluczowych w top 50 o 4137%

Analiza przeprowadzona została przy użyciu specjalistycznych narzędzi, między innymi Senuto i Ahrefsa, a obejmuje okres 12 miesięcy. Przy takich wynikach ekwiwalent uzyskanego ruchu to ponad 86 000 zł miesięcznie.

Strony internetowe, na których także przeprowadzane były testy, osiągnęły zbliżone, a nawet lepsze wyniki (na rezultaty wpływały także takie czynniki, jak rodzaj branży czy wyjściowa kondycja strony www).

Wzrost widoczności fraz kluczowych, wynoszący ponad 8000% poskutkował nie tylko bardzo dobrą widocznością w sieci, ale też zwiększeniem rozpoznawalności i pomnożeniem konwersji.

4 filary Formuły SEO 1stplace

Osoba pisząca na klawiaturze laptopa, w tle rozmazane monitory komputerowe.
Fot. Unsplash / Glenn Carstens-Peters

Wróćmy do 4 filarów Formuły SEO 1stplace. Przyjrzyjmy się bliżej każdemu z elementów.

Unikalny skrypt indeksujący ‒ indeksacja szybsza nawet o 36%

Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym. Pierwsze rezultaty widoczne są po około 4 miesiącach regularnie prowadzonych działań. Czy czas oczekiwania na efekty można skrócić? Z Formułą SEO 1stplace, tak.

Działanie unikalnego skryptu indeksującego przyspiesza indeksację ‒ i to aż do 36%. Dzięki temu, Twoja strona może piąć się w górę nawet o 36% szybciej niż witryny, które indeksowane są w standardowym tempie.

Skrypt sprawia, że roboty szybciej zauważają działania prowadzone w obrębie pozycjonowanych i linkowanych stron www. Google widzi, że na stronie zachodzą zmiany, uznaje witrynę za aktualne i wartościowe źródło informacji, które jest przydatne dla użytkowników. Z czasem strona staje się vipem i, mówiąc kolokwialnie, jest indeksowana poza kolejką.

Działanie skryptu jest bezpieczne, zgodne z wytycznymi dla webmasterów, nie bazuje na indexing API.

Frazy intencyjne ‒ koncentracja na intencji użytkownika

fot. ROMAN ODINTSOV z Pexels

Aż 69,7% zapytań wpisywanych w okno wyszukiwania składa się z co najmniej 4 słów. O czym to świadczy? Użytkownicy coraz lepiej precyzują swoje potrzeby i oczekują, że w ułamku sekundy otrzymają wyniki w 100% odpowiadające ich intencji.

Wiele firm skupia się jednak na zwiększaniu widoczności na frazy ogólne, które są konkurencyjne, trudne w pozycjonowaniu i w mniejszym stopniu powiązane z intencją użytkownika. Ponadto, topowe pozycje na takie zapytania zajmowane są przez gigantów, mających bardzo duże zasoby i budżety ‒ a to sprawia, że uzyskanie satysfakcjonujących wyników może nie być możliwe.

Formuła SEO 1stplace skupia się na frazach intencyjnych, na zwiększaniu widoczności strony na frazy edukacyjne, informacyjne, komercyjne, czyli dopasowane do intencji użytkownika. Wybór takich fraz i optymalizacja pod ich kątem strony www sprawią, że:

  • użytkownik odnajdzie Twoją stronę www,
  • wykona zaplanowaną akcję,
  • będzie usatysfakcjonowany, a to pozytywnie wpłynie na wizerunek marki i zwiększy szanse na to, że ów użytkownik stanie się lojalnym klientem.

Choć frazy intencyjne, w porównaniu z frazami ogólnymi mają mniejszą liczbę wyszukiwań, to są mniej konkurencyjne, odpowiadają potrzebom odbiorców i są bardziej  konwertujące. 

To nie koniec argumentów przemawiających za intencyjnymi frazami kluczowymi. Frazy intencyjne są bardzo często stosowane przez użytkowników korzystających z asystentów głosowych (jak wiadomo, wyszukiwanie głosowe jest coraz bardziej popularne). Widoczność na frazy intencyjne pozwoli więc na dotarcie z ofertą do szerokiej grupy użytkowników.

Autorytet tematyczny ‒ strona www jako wiarygodne źródło informacji

Biurko z otwartym laptopem wyświetlającym kolekcję zdjęć, obok biała klawiatura, komputerowa mysz, słuchawki i doniczka z zieloną rośliną.
Fot. Pexels / Jean-Daniel Francoeur

W dobie informacyjnego chaosu, użytkownicy szukają godnych zaufania źródeł, treści zawierających aktualne informacje, porady ekspertów, przydatne wskazówki. Strony spełniające takie oczekiwania, są zapamiętywanie przez odbiorców i odwiedzane przez nich, zajmują też wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Właśnie dlatego autorytet tematyczny jest tak ważny.

Budowa autorytetu tematycznego Formuły SEO 1stplace koncentruje się na tworzeniu wartościowego contentu. Priorytetem jest tutaj regularna publikacja treści, które w wyczerpujący sposób odpowiadają na pytanie potencjalnego klienta, a także omawiają tematy poboczne, które mogą okazać się interesujące dla odbiorcy. Są to treści merytoryczne, przyjemne w lekturze, unikalne.  

Takie działania sprawiają, że pozycjonowana strona staje się wiarygodnym źródłem informacji, zyskuje miano eksperta w danej dziedzinie i oczywiście, zajmuje coraz wyższe pozycje w rankingu Google.

Budowa autorytetu tematycznego to działanie ściśle powiązane z omówionymi powyżej elementami Formuły SEO 1stplace. Tworzenie treści pozwala na wykorzystanie fraz intencyjnych, sygnalizuje robotom, że strona żyje i, że warto ją odwiedzać.

Link building to część oferty niemal każdej agencji SEO. Jest to element pozycjonowania, który ma duży wpływ na widoczność strony www i jej autorytet.

O ile większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę z tego, że linki muszą pochodzić z zaufanych źródeł, niewielu skupia się na trwałości odnośników. To błąd, który może skutkować utratą widoczności i klientów.

Linki, po pewnym czasie, mogą zostać usunięte. Powody utraty odnośników są różne, a jednym z częstszych, jest polityka firmy pozycjonerskiej. Część agencji zastrzega w umowach, że po zakończeniu współpracy linki zewnętrzne (na przykład ze stron zapleczowych agencji), zostaną usunięte. Skutkuje to obniżeniem pozycji strony www w Google, a także uszczerbkiem autorytetu.

Formuła SEO 1stplace opiera się na wartościowych i trwałych linkach zewnętrznych. Co to oznacza? Linki pozyskiwane są z odpowiednio zweryfikowanych źródeł i co ważne, nie są usuwane nawet po zakończeniu współpracy. Dzięki temu cały czas pracują na widoczność strony, są też dodatkowym źródłem ruchu i mogą przyczynić się do wzrostu konwersji. Wartościowe linki zewnętrzne zwiększają też autorytet witryny. 

Dlaczego warto postawić na Formułę SEO 1stplace?

Osoba pracująca na laptopie z zegarkiem na nadgarstku, obok notatnik i długopis.
fot. Depositphotos/mikali

Formuła SEO 1stplace to pierwiastek ekstra wieloetapowego procesu pozycjonowania. Jest to autorskie rozwiązanie, dostępne wyłącznie w 1stplace.pl. Decydując się na taką opcję, otrzymujesz coś więcej niż standardowe, prowadzone są przez większość firm SEO działania. Pozwala to na uzyskanie ponadstandardowych efektów. Warto, byś miał na uwadze fakt, że korzystanie ze standardowych rozwiązań skutkuje uzyskaniem standardowych efektów, a w dzisiejszych czasach, liczy się to, by się wyróżniać.

Podsumowanie

Formuła SEO 1stplace, opracowana przez agencję e-marketingową 1stplace.pl, skupia się na czterech filarach: unikalnym skrypcie indeksującym, autorytecie tematycznym, frazach intencyjnych oraz trwałym link buildingu. Jest to innowacyjne rozwiązanie, które wyróżnia się na tle randomowych działań SEO. To ponadstandardowe działania, które pozwalają na uzyskanie ponadstandardowych efektów, wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google i wyprzedzenie konkurencji.

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Lokowanie produktu: 1stplace

    Motyw