T-Mobile zdecydował o zamknięciu serwisu MiBOA. Pozwalał on klientom indywidualnym oraz biznesowym zarządzać swoim kontem przez internet. Wiadomo już, co teraz czeka klientów magentowego operatora.
MiBOA odchodzi do historii, ale T-Mobile przygotował następcę
Choć 29 listopada serwis MiBOA ostatecznie przestał działać, to dla klientów T-Mobile nie powinno być to szczególnym problemem. Magentowy operator od roku równolegle prowadził platformy MiBOA oraz Mój T-Mobile. Ta druga była stopniowo rozwijana, a teraz stała się jedynym miejscem do zarządzania swoim kontem w T-Mobile z poziomu przeglądarki internetowej.
Tym samym magentowy operator uprościł i ujednolicił narzędzia oferowane klientom. Mój T-Mobile występuje bowiem zarówno jako serwis www, jak i aplikacja mobilna. Poniżej znajdziecie listę najważniejszych funkcji serwisu, którą udostępnił magentowy operator.
- zarządzanie wieloma numerami i usługami w ramach jednego konta,
- możliwość przedłużenia umowy, zmiany taryfy, dostęp do promocyjnych ofert (dla klientów prywatnych),
- opłacenie salda konta lub wybranej faktury,
- pobieranie faktur i wykazów połączeń,
- sprawdzanie bieżących kosztów i zużycia usług,
- informacja o posiadanej ofercie i dacie zakończenia umowy,
- możliwość aktywowania dodatkowych usług i zarządzanie blokadami premium,
- historia połączeń,
- możliwość wysłania pytania i zgłoszenia problemu technicznego
Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA klient może zalogować się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em. Serwis „Mój T-Mobile” ma spójny z aplikacją mobilną design i bazuje na tym samym profilu klienta. Dodatkowo jest intuicyjny w obsłudze zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
– czytamy w komunikacie magentowego operatora.
T-Mobie ogłosił ostatnio promocję dla swoich klientów, w ramach której co tydzień przyznaje bonusy w aplikacji mobilnej. O szczegółach przeczytacie w podlinkowanym tekście.
źródło: informacja prasowa