podcasty spaces

Twitter chce być jak inni. Powitajmy podcasty!

2 minuty czytania
Komentarze

Ruszyły testy sekcji Spaces na Twitterze. Użytkownicy znajdą tam podcasty, które mogą przesłuchać, nie wychodząc z aplikacji.

Podcasty zawitają na Twittera, dzięki sekcji Spaces

via Blog Twittera

Twitter w swoim wpisie na blogu ogłosił, że planuje rozwijać idee podcastów na swojej platformie. Od 25 sierpnia rozpoczyna się integracja serwisu z podcastami, dzięki nowej zakładce Spaces, która pojawi się w serwisie. Firma zdaje sobie sprawę, że rozmowy na platformie to bardzo część Twittera, a limity znakowe ograniczają dyskusje, dlatego zdecydowano się wprowadzić rozmowy w formie audio. W zakładce będą katalogi z różną tematyką m.in. muzyka, wiadomości, sport itp. Znajdą się tam również najpopularniejsze podcasty z całego świata.

Nasze wewnętrzne badania wskazują, że 45% osób korzystających z Twittera w USA słucha również miesięcznie podcastów, więc będziemy automatycznie sugerować atrakcyjne podcasty, aby pomóc ludziom łatwo znaleźć i słuchać tematów, o których chcą usłyszeć więcej. Na przykład, jeśli ktoś regularnie wchodzi w interakcje z treściami Vox na Twitterze, prawdopodobnie zobaczy podcast Vox w zakładce Spaces.

Wpis na blogu Twittera

Rosnąca popularność podcastów

podcasty spaces twitter

Co więcej, każdemu z podcastów będzie można wystawić ocenę: kciuk w górę lub w dół, dzięki czemu algorytm będzie wiedział jakiego rodzaju treści nam się podobają. Testy Spaces ruszyły globalnie dla anglojęzycznych odbiorców na urządzeniach z systemami iOS i Android.

Vox Media ma bogaty wachlarz popularnych podcastów w wielu kategoriach i jesteśmy podekscytowani, że Twitter rozszerza swoje możliwości audio, aby pomóc większej liczbie słuchaczy je odkryć. Niezależnie od tego, czy jest to 'Pivot’ Kary Swisher i Scotta Galloway’a, nasze codzienne wyjaśnienie wiadomości 'Today, Explained’ czy 'Stay Tuned with Preet Bharara’ – jesteśmy podekscytowani, że Twitter oferuje użytkownikom i fanom podcastów nową, ekscytującą granicę.

Ray Chao, dyrektor generalny ds. audio w Vox Media

Niedawno na YouTube pojawiła się sekcja dedykowana podcastom. Jak widać, wiele firm niezwiązanych z tego typu materiałami, zauważyła rosnącą popularność podcastów. Dlatego też powinna dziwić, że co raz więcej platform decyduje się w różny sposób wprowadzić je na swoje serwisy.

Źródło: Blog Twitter

Motyw