10 minut jazdy za darmo – hulajnogi TIER ożywiają ulice Krakowa

2 minuty czytania
Komentarze

Nowe hulajnogi TIER pojawiły się na ulicach Krakowa i są elementem akcji promocyjnej „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER.”. Sama akacja ma propagować bezpieczną jazdę hulajnogami elektrycznymi, które w Polsce cieszą się ogromną popularnością. W tym przypadku będzie można nie tylko przejechać się specjalnie przygotowaną i oklejoną hulajnogą, ale także zrobić to za darmo przez 10 minut. Jakie są zasady akcji i kiedy ta obowiązuje?

Hulajnogi TIER – 10 minut za darmo w ramach akcji Poruszaj się jak zwierzę

Mieszkańcy Krakowa lub po prostu osoby, które będą tam w dniach od 29 sierpnia do 4 września tego roku, będą mogły przejechać się hulajnogami TIER za darmo. Konkretniej tymi, które pochodzą z limitowanej edycji i oklejone zostały w zwierzęce barwy. 50 urządzeń z motywami żyrafy, zebry oraz lamparta, stanowią element akcji promocyjnej, która ma zachęcać do bezpiecznej jazdy. Od najbliższego poniedziałku, każdy kto wypożyczy jedną z tych właśnie hulajnóg TIER, będzie mógł poruszać się nią przez 10 minut za darmo. Warto także tutaj przypomnieć o tym, że parkując hulajnogę w specjalnej strefie, także można otrzymać darmowe minuty na kolejny przejazd, co w Krakowie działa już od zeszłego roku.

Inspirowana zwierzętami edycja e-hulajnóg to kolejna inicjatywa przeznaczona dla użytkowników w Krakowie. Sukces zeszłorocznej kampanii edukacyjnej TIER w komunikacji miejskiej oraz systemu gratyfikacji za poprawne parkowania (pilotażowo wprowadzonych właśnie w stolicy Małopolski) upewniły nas z przekonaniu, jak ważne jest promowanie bezpiecznego poruszania się po mieście. Mamy nadzieję, że oryginalne wzory naszych e-hulajnóg zachwycą mieszkańców Krakowa i turystów, a perspektywa darmowych minut zachęci ich do przetestowania zasad odpowiedzialnej jazdy w praktyce.

Mathieu Deloly, Dyrektor Zarządzający TIER w Europie Środkowo-Wschodniej.

Kampania „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER” została oryginalnie stworzona przez holenderską agencję kreatywną 180 Amsterdam. Działania lokalne w kwestii jej komunikacji przejął w Polsce Havas PR Warsaw. Same zwierzęta, których grafiki widać na hulajnogach, mają być wzorem do naśladowania, by wspólnie dbać o środowisko i tworzyć niskoemisyjne środowisko w mieście.

Źródło: TIER Informacja prasowa

Motyw