Postać z gry wideo Star Wars Outlaws siedząca na fotelu w bardziej futurystycznym wnętrzu, ubrana w szarą kurtkę z futrzanym kołnierzem.
LINKI AFILIACYJNE

Ubisoft zbyt mocno wierzy w Star Wars Outlaws? Rekordowy marketing nie idzie w parze z jakością gry

2 minuty czytania
Komentarze

Największy budżet na marketing w historii Ubisoftu to nie lada osiągnięcie dla firmy znanej z serii Assassin’s Creed czy Far Cry. Szef korporacji Yves Guillemot mocno zawierza marce Disneya, podczas gdy Star Wars Outlaws wydaje się rozczarowywać graczy technologicznie, przynajmniej patrząc po reakcjach na ostatnie zwiastuny.

Do premiery tytułu został jeszcze nieco ponad miesiąc, ale nastroje wokół gry już teraz nie napawają optymizmem.

Marketing Star Wars Outlaws. Największy, czyli jaki?

Ilustracja przedstawiająca grupę postaci z uniwersum Star Wars Outlaws fiction, w centrum młoda kobieta z futurystyczną bronią i stworzeniem przypominającym jaszczurkę, wokół niej inne postaci z bronią, na tle kosmosu i statku kosmicznego. Cena Star Wars Outlaws jest niezwykle wysoka
Fot. Ubisoft / materiały prasowe

Podczas ostatnich rozmów z inwestorami, Yves Guillemot wyraził optymizm co do przyszłych wyników finansowych Ubisoft. Ma on oczywiście związek z nadchodzącą premierą Star Wars Outlaws, zapowiadaną obecnie na 30 sierpnia 2024 r. Jakby nie patrzeć, do debiutu pozostało równo 39 dni.

Zakładamy, że premiera Star Wars Outlaws będzie mocna. Faktem jest, że jest to jedna z najbardziej oczekiwanych gier w branży w tym roku, co odzwierciedla bardzo pozytywne nastawienie społeczności. Dodatkowo prowadzimy też dla tej pozycji największą kampanię marketingową w historii wydawnictw Ubisoft.

Yves Guillemot, CEO Ubisoft, Q1 FY2025 Sales Call

Gracze nie są zachwyceni ostatnimi materiałami z gry

10 minut rozgrywki z nadchodzącej produkcji.

Celowo pogrubiłem cytat o pozytywnym nastawieniu do gry, ponieważ powyższy fragment rozgrywki nie nastroił wielu osób pozytywnie. Przynajmniej w tej konkretnej misji, Star Wars Outlaws prezentuje typową strzelankę TPP z lekkim nastawieniem na skradanie, przy przeciętnej, pustynnej warstwie wizualnej.

Komentujący materiał również to zauważyli. Padają nawet nieco złośliwe docinki w stylu „Nie mogę się doczekać, aż zagram w to na swoim PlayStation 3”. Być może warto było dać redakcji IGN bardziej widowiskowy fragment dzieła w ramach testu. Fajnie jest się chwalić największym marketingiem w historii, ale za tym musi iść konkret.

Osobiście czekam na Star Wars Outlaws z pozytywnym nastawieniem. Nie będzie to oczywiście gra wybitna, ale też nie tego po tym wydawcy powinniśmy oczekiwać. Zapowiada nam się solidny burger w gwiezdnowojennym sosie.

Wbrew powszechnej opinii, coraz rzadziej dostajemy klasyczne, wysokobudżetowe przygody w otwartym świecie. Jeśli więc tytuł będzie wyglądał solidniej niż kawałek rozegrany przez IGN, to wystarczy, aby podbić serca milionów graczy. Trzymamy kciuki!

Czy panujące upały uprzykrzają ci życie? Jeśli tak, to podziel się z nami swoimi sposobami radzenia sobie z nadmiarem ciepła w mieszkaniu.

Źródło: Insider Gaming, Zdjęcie otwierające: Ubisoft / materiały prasowe

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw