oshee eliksiry wiedźmina

Oshee we współpracy z CDP RED wprowadza na rynek „eliksiry” Wiedźmina

2 minuty czytania
Komentarze

Marka Oshee we współpracy ze studiem CD Projekt RED wprowadza do sklepów eliksiry Wiedźmina. Tak naprawdę są to oczywiście napoje izotoniczne, witaminowe oraz energetyczne. Ich nazwy oraz opakowania bezpośrednio nawiązują jednak do świata Geralta z Rivii. Produkty mają być limitowane i unikatowe, a ich obecności na rynku będzie towarzyszyć loteria.

Oshee i „eliksiry” Wiedźmina

Oshee jest znane głównie z napojów przeznaczonych w szczególności dla osób aktywnych fizycznie. Marka współpracuje ze znanymi sportowcami (Robert Lewandowski), federacjami sportowymi (KSW) oraz drużynami piłkarskimi (piłkarska reprezentacja Polski). Tym razem Oshee przygotowało jednak coś nietypowego — wspólnie ze studiem CD Projekt RED wprowadza na rynek eliksiry Wiedźmina.

Jaskółka, Zamieć i Kot to napoje inspirowane eliksirami, dzięki którym wiedźmini mogą szybciej się regenerować, mieć lepszy refleks oraz widzieć w ciemnościach. W sklepach będzie można znaleźć również witaminowy napój o smaku bzu i agrestu nawiązujący do postaci Yennefer. Geralt trafi na etykiety napoju izotonicznego oraz na opakowanie batona energetycznego. Na etykiecie wody od Oshee będą natomiast Ciri oraz Eredin – Król Dzikiego Gonu.

Współpraca z CD PROJEKT RED jest dla nas bardzo ważna, bo pozwala otworzyć bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.

Czytaj także: Forza Horizon 5 nabiera kształtów. Microsoft pokazał nowe materiały

Do końca roku potrwa loteria, w której do zdobycia jest 2000 nagród, m.in. 400 kodów na grę Wiedźmin 3: Dziki Gon – Edycja Gry Roku, vouchery na internetowy koncert z muzyką z gry oraz gadżety. Żeby wziąć udział w loterii, trzeba zachować paragon (w przypadku napojów energetycznych) lub znaleźć kod pod etykietą (dotyczy to napojów izotonicznych i witaminowych).

źródło: informacja prasowa

Motyw