Czy Samsung Pay był trafionym pomysłem firmy?

1 minuta czytania
Komentarze
Samsung Pay

 
Wiele się oczekiwało po nowej usłudze płatności Samsunga. Zastanawiano się w jaki sposób będzie konkurować z uznanymi rywalami np. Apple Pay. Samsung Pay wystartowało w Korei Południowej w sierpniu, a w USA będzie dostępne już w tym miesiącu. Jednak już w tej chwili spółka otrzymuje pozytywne reakcje ze swojego macierzystego kraju. Dziesiątki tysięcy osób zapisało się na korzystanie z usługi w pierwszym tygodniu. Injong Rhee wiceprezes Samsung Electronics mówi, że średnio 25.000 osób zapisuje się do korzystania z Samsung Pay każdego dnia. Dziennie powstają transakcje o średnich wolumenach 750 mln KRW (~ 630,000 $). Nie zostało niestety powiedziane, jak często użytkownicy w Korei Południowej dokonują płatności. Jednak wiadomo, że znaczna część użytkowników Galaxy Note 5 skorzystało z tego dobrodziejstwa. W czasie beta testów odsetek ludzi, którzy chociaż raz dokonali mobilnych płatności z Samsungiem wynosi aż 80-90% wszystkich użytkowników Samsung Pay!
 
Samsung uważa, że karty płatnicze są jego największym konkurentem w tym obszarze. Firma postara się dostarczyć klientom odpowiednich bodźców motywacyjnych, aby porzucili dotychczasowe przyzwyczajenia. W przyszłości będą oferowane także inne funkcje oparte na lokalizacji, dzięki którym użytkownicy dowiedzą się o dostępnych rabatach w pobliżu.
 
Samsung Pay jest obecnie w fazie beta testów w Stanach Zjednoczonych i oficjalnie wystartuje 28 września. Samsung planuje również rozszerzyć usługi płatności o kraje w całej Europie, a także w Chinach w pewnym momencie w tym roku.
 
źródło: sammobile

Motyw