Oppo nawiązało współpracę z Amazon Web Services, by zadbać o większe bezpieczeństwo użytkowników smartfonów. Korzystanie z Amazon Web Services (AWS) ma przełożyć się na dodatkową ochronę, ale także na szybsze wdrażanie niektórych rozwiązań. Nic tylko się cieszyć z tego, że Oppo nie stoi w miejscu i szuka nowych rozwiązań dla swoich użytkowników.
Oppo wykorzysta Amazon Web Services
Rozwiązania chmurowe to już codzienność, od której nie ma ucieczki. To wygoda, ale też należy przy tym odpowiednio zadbać o bezpieczeństwo danych oraz szybszy do nich dostęp. Dlatego też Oppo zdecydowało się na nawiązanie współpracy z Amazon Web Services, by świadczyć usługi oparte na chmurze dla systemu ColorOS. Usługi uzyskały certyfikaty ePrivacy, CSA STAR i ISO (ISO/IEC 27001, 27018, 29151), a przechowywanie zdjęć czy dokumentów w chmurze będzie teraz bezpieczniejsze.
OPPO konsekwentnie koncentruje się na dostarczaniu użytkownikom najlepszych możliwych doświadczeń. Wiodące w branży możliwości chmury AWS pozwalają nam na szybkie wdrażanie naszych usług opartych na chmurze i zapewnianie użytkownikom na całym świecie bardziej płynnych mobilnych doświadczeń. Usługi bezpieczeństwa AWS pomagają nam jeszcze bardziej zwiększyć prywatność danych i ochronę systemu ColorOS w urządzeniach OPPO.
David Gu, Managing Director, OPPO International Internet Business
Zobacz też: Co dziś nowego na Netflix, czyli środowa aktualizacja biblioteki.
Oppo wykorzystuje globalną infrastrukturę AWS w Singapurze, Francji oraz w Indiach, aby przyspieszyć wdrażanie usług opartych na chmurze, m.in. takich jak Amazon Aurora (relacyjna baza danych stworzona dla chmury) i Amazon Simple Storage Service (Amazon S3). Marka ma zamiar wykorzystać jeszcze inne usługi Amazonu, a wśród nich AWS CloudTrail, AWS Key Management Service (AWS KMS), AWS Network Firewall, AWS Certificate Manager oraz AWS Artifact.
Źródło: Oppo informacja prasowa