Modele Lite produkcji Huawei cieszą się w Polsce duża popularność. Huawei P8 Lite rozchodził się w mgnieniu ok, a Mate 10 Lite, który swoją premierę miał w zeszłym roku notuje świetnie wyniki sprzedażowe.
Huawei Mate 10 Lite hitem producenta
Dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska, Jefferson Zhang poinformował, że wraz z końcem stycznia 2018 roku chiński producent uzyskał 27,1% ilościowego udziału w polskim rynku smartfonów. Warto w tym momencie dodać, że w październiku udział wynosił 23,3%. Co jest powodem takiego skoku? Między innymi Huawei Mate 10 Lite, który w segmencie 300-400 euro pozwolił Huawei urosnąć z 8,9% do 53,6%!
To też najcześciej kupowany smartfon w styczniu w Polsce!
Pierwsze 14 tygodni sprzedaży Huawei Mate 10 Lite było lepsze od modelu P10 Lite. Dostajemy bardzo fajny sprzęt za atrakcyjne pieniądze – zwłaszcza, jeśli uda nam się ustrzelić smartfona na promocji.
Nie tylko jednak w niskiej półce cenowej Huawei zaliczył wzrost. Również premiera Huawei Mate 10 Pro pozwoliła producentowi się wybić w segmencie >600 euro na 4,8% z 1,2% rok wcześniej.
Co warto odnotować, już za miesiąc odbędzie się premiera Huawei P20 Lite, czyli kolejnego modelu w „lekkim” wydaniu, który nie tylko będzie tańszy od swoich braci, ale także wyglądem będzie przypominać iPhone X. Może to być argumentem przemawiającym za zakupem.
źródło: Huawei