Samsung odnotowuje imponujące wyniki sprzedaży nowej serii Galaxy S24, która przewyższa wyniki serii Galaxy S23 o co najmniej 10%. Mimo że najnowsze modele wprowadzają jedynie drobne usprawnienia w stosunku do poprzedników, firma utrzymuje swoją dominującą pozycję na rynku smartfonów.
Samsung Galaxy S24 jest hitem sprzedażowym – Spis treści
Galaxy S24 przebił sprzedaż serii S23
Samsung ma za sobą udany rok, z dobrymi wynikami sprzedaży i zyskami w segmencie smartfonów. Przyszłość firmy wygląda obiecująco, chociaż pozostaje pytanie, czy Samsung zdoła utrzymać swoją dominację w obliczu rosnącej konkurencji na rynku technologii mobilnych. Dlatego z niecierpliwością czekamy m.in. na Google Pixel 9, który będzie miał swoją premierę już 13 sierpnia 2024 roku.
Jak podaje Android Police, w drugim kwartale roku dział Mobile eXperience (MX) Samsunga zanotował 27,38 bilionów KRW (ok. 87,62 mld zł) skonsolidowanych przychodów i 2,23 biliony KRW (ok. 7,14 mld zł) zysku operacyjnego. Mimo ogólnego spadku w innych segmentach działalności, seria Galaxy S24 wykazała „dwucyfrowy wzrost rok do roku zarówno w zakresie liczby dostaw, jak i przychodów” w porównaniu z serią Galaxy S23.
Samsung i plany na przyszłość
Samsung przewiduje wzrost zapotrzebowania na smartfony w drugiej połowie roku, co ma być napędzane przez nowe modele składane, takie jak Galaxy Z Fold 6 i Z Flip 6. Firma planuje zwiększyć przychody poprzez zwiększanie sprzedaży flagowych smartfonów oraz produktów z ekosystemu, takich jak inteligentne zegarki i pierścienie, takie jak najnowszy Galaxy Ring.
W celu utrzymania solidnej rentowności Samsung zamierza optymalizować specyfikacje produktów poprzez standaryzację komponentów i poprawę efektywności operacyjnej.
Gotowi na powrót do szkoły? Daj nam znać, z jakiego sprzętu i oprogramowania korzysta twoje dziecko w celach edukacyjnych! Dziękujemy!
Źródło: oprac. własne. Zdjęcie otwierające: Krzysztof Wilamowski / Android.com.pl
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.