Białe słuchawki bezprzewodowe z etui i opakowaniem "Galaxy Buds3 Pro" w tle.
LINKI AFILIACYJNE

Zamówienia Galaxy Buds3 Pro opóźnione. Samsung mówi nam o kolejnych krokach

2 minuty czytania
Komentarze

Galaxy Buds3 Pro to flagowe słuchawki Samsunga, na które czekało wielu użytkowników. Wszystko wskazuje na to, że premiera sklepowa zaawansowanych słuchawek koreańskiego producenta została opóźniona. Przyczyną są problemy z jakością. Android.com.pl zapytał się o sytuację polski oddział firmy Samsung.

Galaxy Buds3 Pro z problemami wieku dziecięcego

Osoba trzymająca w ręce białe bezprzewodowe słuchawki douszne w etui na tle roślinności.
Fot. Krzysztof Wilamowski / Android.com.pl

Niedawno pisaliśmy o problemach z uszkodzeniem wkładek w słuchawkach Galaxy Buds3 Pro. Pierwsi użytkownicy słuchawek informowali, że podczas demontażu, silikonowe elementy łatwo jest uszkodzić. Samsung opublikował nawet instrukcję zdejmowania wkładek, natomiast to nie rozwiązało problemu.

Według informacji zebranych przez redakcje PhoneArena i Android Police Użytkownicy i recenzenci z Korei zgłaszali liczne defekty, takie jak niedokładnie dopasowane elementy, zarysowania na etui oraz niebieskie plamy na słuchawkach.

Osoba trzymająca białą bezprzewodową słuchawkę douszną.
Fot. Krzysztof Wilamowski / Android.com.pl

Problem prawdopodobnie dotyczy większej liczby egzemplarzy, niż początkowo sądzono, bo na niektórych rynkach Samsung opóźnił zamówienia przedsprzedażowe. Słuchawki Galaxy Buds3 w polskim sklepie producenta dalej można kupić, natomiast dokanałówek Galaxy Buds3 Pro, których dotyczy problem, nie można dodać do koszyka.

Oświadczenie Samsunga

Samsung Galaxy Buds3 Pro
Fot. Bartosz Szczygielski / Android.com.pl

Opóźnienie przedsprzedaży na forum społeczności szczegółowo skomentował koreański oddział producenta.

Jeśli doświadczysz jakichkolwiek niedogodności związanych z zakupionym produktem, możesz udać się do najbliższego punktu serwisowego w celu podjęcia odpowiednich działań, takich jak wymiana lub zwrot pieniędzy.

Samsung Korea

O stanowisko zapytaliśmy rzecznika Samsung Polska, Olafa Krynickiego.

W związku z doniesieniami dotyczącymi ograniczonej liczby urządzeń Galaxy Buds3 Pro wyprodukowanych na wczesnym etapie, pragniemy zapewnić, że traktujemy sprawę z najwyższą powagą. Dbając o to, by nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom, oceniamy i ulepszamy nasze procesy produkcji. Aby upewnić się, że nasze urządzenia spełniają najwyższe standardy jakości, tymczasowo zawiesiliśmy dostawy Galaxy Buds3 Pro, by przeprowadzić pełną ocenę kontroli jakości przed dostarczeniem ich do konsumentów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

Olaf Krynick, rzecznik Samsung Polska dla Android.com.pl

Oznacza to, że modele dostarczane do klientów powinny być pozbawione wszelkich defektów, natomiast nie wiadomo, kiedy sprzedaż zostanie wznowiona. Problemy nie dotyczą podstawowego modelu Samsung Galaxy Buds3. Słuchawki douszne znajdziesz u naszego partnera.

Czy panujące upały uprzykrzają ci życie? Jeśli tak, to podziel się z nami swoimi sposobami radzenia sobie z nadmiarem ciepła w mieszkaniu.

Źródło: GSMArena, oprac. własne. Zdjęcie otwierające: Krzysztof Wilamowski / Android.com.pl

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw