Niektórzy muszą czasem odnieść sromotną porażkę, by zrozumieć swój błąd. Kaufland dopiero rozpoczyna tę drogę, ogłaszając datę premiery swojego sklepu online w Polsce. Tradycyjnie dla tego typu ambicji, ma on być czymś więcej, niż miejscem do zamówień podstawowej spożywki z hipermarketu. Konkurencją mają być Allegro i Amazon, a nie Auchan czy Carrefour.
Kaufland otwiera sklep internetowy – Spis treści
Kiedy Marketplace Kaufland wystartuje w Polsce?
Premiera odświeżonej platformy internetowej została zaplanowana na 7 sierpnia 2024 r. Znajdziemy ją pod dość prostym adresem Kaufland.pl. Oferowane na niej produkty obejmą takie działy jak dom, elektronika, ogród i majsterkowanie, AGD, niemowlęta i dzieci, sport, a także moda.
Wiemy także, że oprócz strony internetowej, dostęp do platformy będzie możliwy również za pośrednictwem dedykowanej aplikacji na smartfonach (iOS, Android). Od początku ma być dostępna płatność BLIK-iem, ratami czy też kartą płatniczą.
Miejsce dla małych i dużych sprzedawców
Jeśli ufać niemieckiej wersji platformy zakupowej, nie powinniśmy mieć problemu z zakupem sprzętu lub ubrań od najpopularniejszych producentów (Samsung, Apple, Adidas, etc.) Choć komunikat prasowy wspomina o małych sprzedawcach internetowych z kraju i zagranicy, trudno się spodziewać, żeby otworzenie własnego sklepu było tak proste, jak na Allegro czy eBay.
Zapowiedzi jednak wskazują, że w elektronicznym sklepie Kauflanda sprzedawać będą mogli także inni sprzedawcy, w tym małe firmy. W założeniu przypominać więc ma to po trosze Allegro czy Amazon, czyli platformy dedykowane w dużej mierze zewnętrznym firmom handlującym różnego rodzaju asortymentem.
Polska będzie 4. krajem, w którym zostanie uruchomiony taki Marketplace (poza Niemcami, Czechami i Słowacją). Gdy sklep zagości w naszej sieci, z pewnością przyjrzymy się dostępnym w nim produktom, tym od większych, ale też i mniejszych dystrybutorów.
Zdjęcie otwierające: Kaufland / materiały prasowe
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.