Osoba w białych rękawiczkach naprawiająca otwarty smartfon ze śrubokrętem na matowej zielonej podkładce.

Masz Samsunga Galaxy? Bardzo dobre wieści dla użytkowników w Polsce

2 minuty czytania
Komentarze

Program samodzielnej naprawy urządzeń został uruchomiony przez firmę Samsung w USA w zeszłym roku, niedawno także w Korei Południowej. Teraz nastąpiło kolejne rozszerzenie programu — na Europę — o czym oficjalnie poinformował Samsung. Dzięki niemu do końca czerwca będzie można kupić części zamienne i odpowiednie narzędzia do naprawy smartfonów czy tabletów przez użytkowników w Belgii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii.

program samodzielnej naprawy samsung galaxy

Naprawa urządzeń Samsung Galaxy w Polsce

Oferta programu w Polsce obejmuje obecnie trzy najnowsze generacje flagowych modeli z serii S, Galaxy S20, S21 i S22, dla których dostępne są wymienne ekrany, tylne obudowy i porty ładowania. Zestaw do wymiany wyświetlacza zawiera również nową baterię. Części do smartfonów z serii Galaxy S23 nie są obecnie dostępne, ale Samsung zapowiedział, że wkrótce również się pojawią.

Zestaw narzędzi do demontażu telefonu można kupić już za 133 zł. Nowe złącze ładowania do Galaxy S20 kosztuje 230 złotych, a oryginalny wyświetlacz 930 złotych. Części do droższych modeli są odpowiednio droższe. Ceny części zamiennych w krajach europejskich można znaleźć na oficjalnej stronie programu.

Oprócz smartfonów programem samodzielnej naprawy objęte są także laptopy Galaxy Book Pro i Galaxy Book Pro 360. Dostępne są do nich następujące części: obudowa przednia, obudowa tylna, wyświetlacz, bateria, touchpad, przycisk włączania/wyłączania z czytnikiem linii papilarnych oraz gumowe nóżki. Ale nie są one w sprzedaży w Polsce.

Firma Samsung zamierza rozszerzyć program samodzielnej naprawy w najbliższej przyszłości, by objąć nim więcej urządzeń, narzędzi naprawczych, instrukcji i rynków. Starania te służą zwiększeniu dostępu do tej możliwości, aby użytkownicy urządzeń Galaxy mogli wybierać między naprawą w serwisie a naprawą samodzielną.

Dziękujemy, że przeczytałeś materiał do końca! Jeżeli masz jeszcze dodatkowe 30 sekund – będziemy wdzięczni za wypełnienie poniższej ankiety. Nasza redakcja bierze udział w badaniach dotyczących pracy zdalnej podczas wakacji… i twoje odpowiedzi bardzo pomogą nam w ustaleniu tego, czego tak naprawdę „chcą Polacy” w tym obszarze. Z góry dziękujemy!

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw