xCloud na Androida w Polsce

xCloud na Androida w Polsce – ponad 100 tytułów dla graczy na start

2 minuty czytania
Komentarze

Project xCloud na Androida pojawi się już w przyszłym miesiącu i to w Polsce. Takie wiadomości podał dziś Scott Weber, a to oznacza, że już niedługo granie w chmurze wejdzie na zupełnie inny poziom. Jeżeli zapowiedzi Microsoftu spełnią się w choć połowie, gracze mogą czuć się usatysfakcjonowani. Szczególnie że na start będzie około 100 produkcji, które będzie można ogrywać na smartfonach czy tabletach z systemem Android.

xCloud na Androida w Polsce

Kiedy pojawi się xCloud na Androida? Na szczęście już niebawem, bo taka możliwość będzie dostępna od 15 września. Warunek? Osoby, które korzystają już z abonamentu Xbox Game Pass Ultimate, od 15 września będą mogli „za darmo” korzystać z xCloud na smartfonach i tabletach z Androidem. Trzeba więc być użytkownikiem wspomnianego abonamentu. Usługa będzie dostępna także w naszym kraju, co wcześniej nie było jeszcze jasne. Wprawdzie podejrzewaliśmy, że tak się stanie prędzej czy później, ale trochę na potwierdzenie tej wiadomości czekaliśmy.

Łącznie xCloud na Androida pojawi się w połowie września na 22 rynkach. Wśród nich, oprócz Polski, pojawią się także Czechy, Francja, Norwegia i oczywiście Stany Zjednoczone. Osoby, które będą opłacały usługę Xbox Game Pass Ultimate, będą mogli kończyć rozgrywkę niektórych tytułów, już na smartfonie, zamiast na swojej konsoli. To może być wyjątkowo wygodne rozwiązanie dla wielu graczy, a szczególnie dla tych, którzy lubią grać w podróży czy siedząc po prostu dalej od telewizora. Gracze dostaną dostęp do ponad 100 tytułów, a wśród nich m.in. Gears 5, Destiny 2, Yakuza Kiwami 2 czy Grounded. Wszystko w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate.

Zobacz też: Abonament RTV w górę w 2021 roku.

W planach jest dodawanie ciągle nowych tytułów do usługi, a wśród nich także tych, które znajdują się w Game Pass. Oznacza to dla graczy dużą wygodę i możliwość kontynuowania rozgrywki na zupełnie innej platformie. Widać, że Microsoft stara się przekonać do siebie coraz większą liczbę użytkowników i robi to dobrze.

Źródło: Microsoft

Motyw