Ręka trzymająca smartfon z włączonym ekranem z logo "max" na niebieskim tle. Aplikacja zastąpi HBO Max
LINKI AFILIACYJNE

Max zalicza dobry start w Polsce. „Pakiet z reklamami jest zaskakująco popularny”

4 minuty czytania
Komentarze

11 czerwca polscy widzowie doczekali się transformacji HBO Max w Max. Odświeżona platforma streamingowa należąca do Warner Bros. Discovery funkcjonuje nas Wisłą już od dziesięciu dni, więc jest to bardzo dobry czas do pierwszych podsumowań.

Zaczęło się bardzo dobrze – Max godnie zastępuje HBO Max

Telewizor na ścianie wyświetla interfejs Max z miniaturą filmu "Diuna: Część Druga".
Fot. Avishak / Shutterstock / Max / zrzut ekranu, montaż własny

Uruchomienie Max w Polsce wywołało sporo emocji, jednak ostatecznie wszystko wskazuje na to, że nowa wersja HBO Max radzi sobie co najmniej bardzo dobrze. Świadczą o tym między innymi słowa Macieja Gozdowskiego (group vice president – streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce), który w rozmowie z Wirtualnymi Mediami potwierdził pozytywne początki Max na naszym rynku.

Nawet przed chwilą patrzyłem jak sobie radzi i radzi sobie dokładnie, tak jak chcieliśmy, żeby sobie radził. Mix contentu lokalnego i globalnego jest po prostu genialny. […] Przed nami jeszcze w najbliższych tygodniach Igrzyska Olimpijskie. Ja jestem przekonany, że nie tylko z perspektywy biznesowej, ale też użytkownika to właściwy kierunek i to będzie sukces, bo zagregowaliśmy w jednym miejscu kilka kohort, które są spragnione contentu różnego.

Maciej Gozdowski, group vice president – streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce dla Wirtualnych Mediów

Co ciekawe Gozdowski zdradził również, że sporą popularnością w Polsce cieszy się pakiet Max z reklamami. Niestety nie poznaliśmy konkretnych liczb, którymi Warner Bros. Discovery mogłoby pochwalić się tuż po zaktualizowaniu HBO Max do swojej nowszej odsłony.

Nie mogę zdradzić cyfr, ale jest duża grupa klientów, która korzysta już z Maxa. Myślę, że będzie ich jeszcze więcej w najbliższych miesiącach.

Maciej Gozdowski, group vice president – streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce dla Wirtualnych Mediów

Oferta Max w Polsce

Pakiet Podstawowy – za 19,99 zł miesięcznie lub 199 zł za rok:

  • Cechuje go przystępna cena, a więc większa dostępność najwyższej jakości treści przy ograniczonej liczbie reklam. Taka usługa znana jest już polskim użytkownikom Playera, który jest lokalnym pionierem w zastosowaniu rozwiązań łączących tańsze subskrypcje z reklamami.
  • Oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
  • Jakość Full HD.
  • Dostęp do kanału linearnego TVN HD.

Pakiet Standardowy – 29,99 zł miesięcznie lub 299 zł za rok:

  • Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.
  • Oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
  • Jakość Full HD.
  • Możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline.
  • Dostęp do kanałów linearnych HBO, HBO 2, HBO 3 oraz TVN HD.

Pakiet Premium – 49,99 zł miesięcznie lub 499 zł za rok:

  • Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.
  • Najlepsze doświadczenie oglądania seriali, filmów i programów.
  • Oglądanie seriali, filmów i programów na czterech obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
  • Jakość Full HD lub 4K, dźwięk Dolby Atmos przy wybranych tytułach.
  • Możliwość pobrania do 100 dostępnych tytułów, w tym 30 filmów, aby oglądać je offline (obowiązują ograniczenia).
  • Dostęp do kanałów linearnych HBO, HBO 2, HBO 3 oraz TVN HD.

Pakiet dodatkowy „Kanały TV i Sport” – 20 zł miesięcznie:

  • Dostępny jako dodatek do każdego bazowego pakietu.
  • Dostęp do dodatkowej biblioteki 25 kanałów na żywo: TVN24, TVN24 BiS, CNN, Eurosport 1, Eurosport 2, TVN 7, TTV, METRO, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Warner TV, HGTV, Travel Channel, Food Network, Animal Planet, Cartoon Network, Cartoonito, ID, TLC, Discovery Channel, Discovery Historia, Discovery Life, Discovery Science oraz DTX.
  • Relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym tenisowych Wielkich Szlemów, Pucharu Świata w skokach narciarskich, Speedway Grand Prix, kolarskich wielkich tourów, wyścigu 24h Le Mans i wielu więcej.
  • Oglądanie kanałów telewizyjnych i relacji sportowych na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie (w ramach możliwości pakietu bazowego).

Przeczytałeś wszystko? To wspaniale! Dziękujemy! Teraz prosimy cię o poświęcenie jeszcze 10 sekund na wypełnienie krótkiej ankiety. Twoja pomoc jest dla nas nieoceniona, ponieważ sprawdzamy preferencje Polaków w zakresie pracy z domu.

Źródło: Wirtualne Media. Zdjęcie otwierające: PixieMe / Shutterstock

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw