Nie będzie to zaskoczenie dla nikogo, kto oglądał choćby jeden odcinek serialu. Fallout już teraz jest jedną z najlepszych adaptacji gier komputerowych, dlatego informacja o drugim sezonie serialu była wyłącznie kwestią czasu. Choć sytuacja jest bardzo dynamiczna, pojawiły się już pierwsze szczegóły.
Fallout z drugim sezonem – Spis treści
2. sezon serialu Fallout – co obecnie wiemy?
2. sezon został już oficjalnie potwierdzony przez Amazon po tym, jak Variety odnalazło odpis na 25 mln dolarów (~101 mln złotych) na jego produkcję, dostarczony przez stan Kalifornia. Jonathan Nolan (brat sławniejszego Christophera) pozostanie głównym producentem serialu. Oto co mieli do powiedzenia razem z Lisą Joy, kolejną producentką.
Chwała naszym niesamowicie genialnym showrunnerom, Genevie i Grahamowi, naszej wspaniałej obsadzie, Toddowi (przyp. red. Todd Howard) i Jamesowi (przyp. red. James Altman) oraz wszystkim legendom z Bethesdy, a także Jen, Vernonowi i fantastycznemu zespołowi z Amazona za niesamowite wsparcie. Nie możemy się doczekać, aby znów wysadzić świat w powietrze.
Jonathan Nolan & Lisa Joy, wypowiedź z komunikatu prasowego Amazon
Todd Howard świętuje, sukces Fallout wymazuje porażkę Starfielda
Szczęśliwy z sukcesu serialu jest również Todd Howard, czyli twarz Bethesda Game Studios, producentów gier z serii Fallout od 2008 roku.
To jeden z najbardziej spektakularnych projektów, w których kiedykolwiek uczestniczyliśmy. Jonah (przyp. red. Jonathan Nolan) i zespół wykonali niesamowitą pracę, i jesteśmy nie tylko zachwyceni reakcją na program, ale także tym, że możemy jeszcze bardziej współpracować z tymi wspaniałymi ludźmi.
Todd Howard, wypowiedź w komunikacie prasowym Amazon
Taki sukces był potrzebny po tym, jak PR–owym koszmarkiem okazał się Starfield, ostatnia gra studia. Gra oczywiście zarobiła mnóstwo pieniędzy (obecność w Xbox Game Pass, sprzedaż regularnych kopii na konsolach i komputerach PC), ale nie zmyła ze studia łatki leniwców, głównie przez wszędobylskie ekrany ładowania, tylko 30 FPS na konsolach i koślawość pradawnego silnika Creation Engine. Krótko mówiąc, nie jest to najlepsza gra na laptopa pod kątem wydajności.
Gdybym to ja zarządzał studiem, kasowałbym wszystkie prace nad The Elder Scrolls VI i ruszał z remasterowaniem Fallout 3 (wydany na PlayStation 3 oraz Xbox 360) na nowych konsolach oraz nową grą z serii. Aczkolwiek, Todd z pewnością wie najlepiej co robić.
Zdjęcie otwierające: Amazon / materiały prasowe
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.