Krzysztof Stanowski siedzący na fotelu a w tle panorama Warszawy z widocznym Pałecem Kultury i Nauki

Krzysztof Stanowski tworzy portal informacyjno-publicystyczny. Kanał Zero wciąż się rozwija

2 minuty czytania
Komentarze

Kanał Zero bardzo dobrze osadził się na platformie YouTube, więc Krzysztof Stanowski powoli zabiera się za rozwój pozostałych gałęzi swojego projektu. Wszystko wskazuje na to, że nowym celem dziennikarza jest stworzenie potężnego portalu informacyjno-publicystycznego.

Stanowski gotowy na stworzenie nowego portalu informacyjno-publicystycznego.

Mężczyzna w jasnym garniturze siedzi przy drewnianym biurku z laptopem, w tle półki z roślinami i dzbankami.
Fot. Kanał Zero / YouTube, zrzut ekranu

Pod koniec marca Kanał Zero przebił magiczną barierę miliona subskrypcji na platformie YouTube. Tego sukcesu udało się dokonać w zaledwie kilkadziesiąt dni od oficjalnego startu projektu. Dodatkowo Krzysztof Stanowski i spółka ustabilizowali swoją widownię, co w praktyce oznacza, że powoli można brać się za kolejne wyzwania.

Aktualnie dziennikarz podejmuje się stworzenia portalu informacyjno-publicystycznego, który będzie dostępny w domenie zero.pl. Za zakup tego adresu Stanowski zapłacił 60 tysięcy złotych, więc już teraz można przewidywać, że strona zostanie uruchomiona ze sporą pompą.

Kanał Zero praktycznie od początku swojego funkcjonowania budował sporą redakcję, na którą składały się także osoby niewystępujące przed kamerą na platformie YouTube. W związku z tym to zapewne ci dziennikarze będą pracować dla Kanału Zero w odsłonie pisanej. Niestety aktualnie nie wiemy, kiedy serwis zero.pl będzie już w pełni dostępny.

Kanał Zero nie przestaje rosnąć

Debata CPK w Kanał Zero. Sześciu mężczyzn siedzi przy okrągłym stole podczas telewizyjnej debaty z napisem "DEBATA ZERO" na pierwszym planie oraz grafikami przedstawiającymi plany lotniska oznaczone logiem "CPK" w tle.
Fot. Kanał Zero / YouTube, zrzut ekranu

Kanał Zero przebił barierę miliona subskrypcji na platformie YouTube. W momencie publikowania tego tekstu jest ich już 1,04 miliona. Co więcej, Stanowski może pochwalić się liczbą 104 milionów wyświetleń przy zaledwie 377 materiałach dostępnych na kanale. Oznacza to, że na jeden film przypada średnio 275 tysięcy wyświetleń.

Jak łatwo się domyślić, najpopularniejszym materiałem Kanału Zero jest odcinek Dziennikarskiego Zera, w którym Stanowski „demaskuje” Caroline Derpienski oraz jej partnera Krzysztofa Porowskiego. Ten film zgromadził już 3,5 miliona wyświetleń. Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje wywiad z prezydentem Andrzejem Dudą (2,8 miliona wyświetleń), a podium zamyka zapowiedź Kanału Zero (1,6 miliona wyświetleń).

W oczekiwaniu na kolejne ruchy ze strony Krzysztofa Stanowskiego odeślę was do naszego zestawienia z kodami do Fortnite. Z kolei osoby, które nie przepadają za produkcją od Epic Games zapraszam do listy z kodami do CS2.

Źródło: X. Zdjęcie otwierające: Kanał Zero / YouTube, zrzut ekranu

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw