Reklama platformy streamingowej z logo "max" na pierwszym planie oraz kolażem plakatów różnych filmów i seriali w tle.

Koniec HBO Max coraz bliżej – tak będzie wyglądać Max

2 minuty czytania
Komentarze

Wszyscy subskrybenci platformy streamingowej HBO Max w najbliższym czasie muszą nastawić się na poważne zmiany w funkcjonowaniu ich ulubionego serwisu. Przede wszystkim mowa tu o zmianie „szyldu” oraz części oferty i cennika, bowiem HBO Max staje się po prostu Max. Nadchodzące nowości powoli się urzeczywistniają, a Warner Bros. przedstawiło nowy wygląd platformy.

HBO Max zmienia się w Max – oto wygląd „nowej” platformy od Warner Bros.

HBO Max zmienia się w Max – oto wygląd "nowej" platformy
Fot. Depositphotos Autor Daniel Constante

Już wkrótce, ponieważ 23 maja Max, czyli odświeżona wersja platformy streamingowej HBO Max, pojawi się na amerykańskim rynku. W związku z tym Warner Bros. postanowiło nieco zareklamować swoją nową usługę. Na początek internauci mogą zapoznać się z nowym interfejsem serwisu, który jest do podejrzenia w App Store. Oczywiście zmiany nie są piorunujące, więc wszystko wskazuje na to, że najpoważniejszym „odświeżeniem” pozostaje skrócenie nazwy platformy do samego Max oraz przetasowanie oferty i cennika. Wygląd aplikacji możecie zobaczyć w ramach poniższego tweeta.

Zobacz też: HBO się zmienia i zapowiada mnóstwo nowości. Zobacz trailery Detektywa, The Sympathizer i wiele więcej

W tym miejscu warto przypomnieć, że Warner Bros. planuje zamieniać HBO Max w swoją ulepszoną wersję stopniowo. Na pierwszy ogień idzie oczywiście rynek amerykański. W przypadku polskich subskrybentów platformy odświeżenia powinniśmy spodziewać się w 2024 roku.

https://youtu.be/e8QnMipVP_o

Niemniej co zmieni się wraz z debiutem Max? Władze serwisu obiecały swoim widzom wprowadzać do biblioteki filmów i seriali więcej nowości (około 40 produkcji co miesiąc). Co więcej, Warner Bros. wzbogaci treści serwisu o te, które do tej pory mogliśmy oglądać tylko w Discovery+.

Oczywiście Max pójdzie z duchem czasu i wprowadzi do swojej oferty także plan abonamentu z reklamami. W związku z tym widzowie powinni spodziewać się także zmian w cenniku (HBO Max cena). Niestety konkretne kwoty na polskim rynku nie są nam jeszcze znane, ale tak prezentują się one w przypadku Stanów Zjednoczonych (miesięcznie od 40 do 80 złotych).

  • Ad-Lite (9,99 dolarów miesięcznie lub 99,99 dolarów rocznie): dwa streamy jednocześnie, rozdzielczość 1080p HD, brak pobierania offline, jakość dźwięku przestrzennego 5.1
  • Ad Free (15,99 dolarów miesięcznie lub 149,99 dolarów rocznie): dwa streamy jednocześnie, jakość 1080p HD, do 30 pobrań offline, jakość dźwięku przestrzennego 5.1
  • Ultimate Ad Free (19,99 dolarów miesięcznie lub 199,99 dolarów rocznie): cztery streamy jednocześnie, rozdzielczość do 4K Ultra HD, 100 pobrań offline, jakość dźwięku Dolby Atmos

Źródło: Twitter, fot. Warner Bros.

Motyw