Roaming krajowy w Play – mamy oświadczenie operatora

1 minuta czytania
Komentarze

Kilka dni temu pisaliśmy o ograniczeniu roamingu krajowego w Play do jednego operatora, którym był Plus. Sprawa powodowała wiele kontrowersji, część czytelników zgłaszała poprawne działanie usługi. Do sprawy odniósł się rzecznik prasowy Play – Marcin Gruszka.

Czy Play rezygnuje z roamingu?

Roaming krajowy nadal istnieje i będzie istniał przez kilka najbliższych lat, co gwarantują obowiązujące umowy z innymi operatorami. Prawdą jest natomiast to, że nie możemy korzystać z infrastruktury wszystkich operatorów. Nie wszystkie numery dotknęły zmiany, oficjalnie blokady pojawiły się u klientów, którzy powinni mieć możliwość korzystania z nadajników fioletowego operatora. Nieoficjalnie jest z tym różnie, dlatego możemy aktywować nadajniki T-mobile. W tym celu należy skorzystać z infolinii.

Nie można mieć wszystkiego

Dzwoniąc na infolinię możemy wybrać, z której sieci chcemy korzystać, do wyboru mamy T-mobile lub Plus. Wyjątkiem jest Orange, który nie koliduje z zasięgiem Plusa. Problem mogą mieć klienci, którzy z jakiś powodów nie mogą przywiązać się do zasięgu jednej sieci. O ile wcześniej Play był świetnym wyborem, tak teraz o tym atucie możemy zapomnieć. Mimo wszystko trzeba przyznać, że operator wybrnął z problemu i nie można narzekać na obecną sytuację.

Źródło: Blog Play

Motyw