Spotify HiFi to robocza nazwa nowego planu dostępnego w ramach popularnej usługi do strumieniowania muzyki. Pomysły wprowadzenia odświeżonej wersji abonamentu przewijają się w internecie od wielu lat, jednak w końcu doczekaliśmy się konkretów dotyczących jego ceny.
Spis treści
Spotify HiFi będzie droższe niż mogło nam się wydawać
Wysoka i bezstratna jakość dźwięku – te cechy mają charakteryzować nowy plan abonamentowy Spotify, który jest testowany już od 2021 roku. Mimo mijających lat platforma nie kwapi się z opublikowaniem nowej wersji subskrypcji, jednak możliwe, że wkrótce się to zmieni.
Prezes Spotify – Daniel Ek w rozmowie telefonicznej dotyczącej platformy miał stwierdzić, że zwiększenie liczby dostępnych planów dla klientów było strzałem w dziesiątkę. W ten sposób słuchacze mają więcej opcji do wyboru, a co za tym idzie, do kieszeni firmy trafia więcej pieniędzy.
W związku z tym Spotify HiFi ma być jedynie kwestią czasu. Sęk w tym, że nowa subskrypcja może być znacznie droższa, niż zakładaliśmy. W rozmowie padły bowiem kwoty 17 lub 18 dolarów w skali miesiąca (około 70 złotych). Dla porównania abonament Spotify Premium w Stanach Zjednoczonych kosztuje 12 dolarów. W przeliczeniu na naszą walutę daje to 47 złotych.
Kto czeka na nowe subskrypcje?
Daniel Ek doskonale zdaje sobie sprawę, że mimo sporej ceny Spotify HiFi szybko mogłoby okazać się sukcesem komercyjnym. Według prezesa platformy sporo osób z grupy 246 milionów abonentów Spotify Premium czeka na to, aby móc odtwarzać swoją ulubioną muzykę w wyższej jakości.
W związku z tym wszystko wskazuje na to, że nowy plan zadebiutuje w serwisie znacznie szybciej, niż myśleliśmy. Niestety będzie on również droższy, niż pierwotnie zakładano.
Jeśli tropikalna pogoda w Polsce doskwiera także tobie, podziel się z nami swoimi sposobami radzenia sobie z upałami!
Źródło: Digital Trends. Zdjęcie otwierające: moubystudio / Depositphotos
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.