Jak twierdzi Biedronka, miliony klientów korzystających z aplikacji Biedronka dwa razy dziennie może cieszyć się z wyjątkowych, spersonalizowanych rabatów w Shakeomacie, dzięki którym oszczędzają 12 milionów złotych tygodniowo. Teraz portugalski dyskont oferuje użytkownikom aplikacji nową promocję – Shakeogratis.
To możliwość wytrząśnięcia gratisów z szerokiej gamy produktów, m.in. chemii, kosmetyków, napojów i artykułów spożywczych. Produkty będzie można odebrać przy zakupach za minimum 10 złotych. Akcja potrwa do 22 czerwca 2024 r.
Spis treści
Na czym polega akcja Shakeogratis?
W ramach akcji „Shakeogratis w Shakeomacie” Biedronka oferuje miliony produktów, które od 10 do 22 czerwca (tj. w czasie trwania akcji) można otrzymać gratis. Wystarczy wytrząsnąć w Shakeomacie produkt oznaczony jako gratis, zrobić zakupy za min. 10 zł w dowolnym sklepie Biedronka i zeskanować aplikację Biedronka.
Nasi klienci już przyzwyczaili się, że jedna z ulubionych funkcji aplikacji – Shakeomat oferuje superokazje zakupowe dwa razy dziennie. Już od poniedziałku, 10 czerwca, aktywni użytkownicy aplikacji będą mogli uzyskać dodatkowe oszczędności, odbierając miliony produktów z szerokiego asortymentu za darmo. Naszym celem jest tworzenie okazji do oszczędzania oraz zwiększanie satysfakcji klientów każdego dnia.
Aleksandra Surdyk, Starszy Menedżer ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka
Jak odebrać gratisy?
Produkt oznaczony jako gratis można odebrać w dowolnym sklepie Biedronka przy zakupie innych produktów (tzn. niż produkt wskazany jako „Shakeogratis” oraz produktów wyłączonych z promocji, m.in. alkoholu, papierosów, produktów do początkowego żywienia niemowląt) za minimum 10 zł z aplikacją Biedronka, dla której wygenerowany został Shakeogratis.
Rabat naliczy się automatycznie przy kasie po zeskanowaniu w jednej transakcji produktu gratisowego, zakupów za min. 10 zł i aplikacji Biedronka. Produkty gratis są dostępne do wyczerpania zapasu. Te, które zostały „wytrząśnięte” w czasie akcji Shakeogratis w Shakeomacie nie podlegają wymianie.
Aplikacja i program lojalnościowy Moja Biedronka
Jak podaje sklep, ponad 18 milionów Polaków oszczędza miliardy złotych dzięki udziałowi w programie lojalnościowym Moja Biedronka. Klienci korzystający z promocji w ramach programu tylko od początku roku do końca maja zaoszczędzili na zakupach w Biedronce prawie 5,5 mld zł. Większość z nich korzysta z powiązanej z kartą aplikacji Biedronka w swoich smartfonach i spersonalizowanych ofert dzięki specjalnym, spersonalizowanym ofertom, które wyświetlają się w Shakeomacie.
Jeśli masz już dość panujących upałów, pomóż nam poznać preferencje Polaków w zakresie radzenia sobie z nadmiarem gorącej pogody.
Źródło: Biedronka. Zdjęcie otwierające: Krzysztof Bubel / Shutterstock
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.