logo t-mobile magentowa litera T

T-Mobile kończy współpracę z reprezentacją Polski w piłce nożnej

2 minuty czytania
Komentarze

Bardzo ciekawe wieści docierają do nas z biur Polskiego Związki Piłki Nożnej. T-Mobile, czyli czołowa sieć telefonii komórkowej nie będzie już dłużej sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Oznacza to, że logotyp firmy zniknie z obiektów, na których grają biało-czerwoni oraz ze wszelkiego rodzaju band reklamowych PZPN-u.

T-Mobile nie jest już sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej

T-Mobile nie jest już sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej

W kwietniu 2020 roku Polski Związek Piłki Nożnej nabył nowego sponsora. Wówczas do szerokiego grona partnerów PZPN-u dołączyła firma T-Mobile, która stała się patronem męskiej reprezentacji Polski oraz kadry U-21, zespołów młodzieżowych i kobiecych. Współpraca łącząca obie strony zakończyła się przed kilkoma dniami, a popularna sieć telefonii komórkowych nie jest już sponsorem biało-czerwonych. Dokładniej mówiąc, umowa łącząca PZPN z T-Mobile wygaśnie wraz z końcem 31 grudnia tego roku.

Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej. Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. A w T‑Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są dla ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Dlatego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r. I choć od tego momentu nie będziemy już oficjalnym sponsorem Biało-Czerwonych, wciąż będziemy kibicować naszej drużynie narodowej i cieszyć się z jej sukcesów

Oświadczenie T-Mobile. Źródło: Wirtualne Media

W tym miejscu warto zaznaczyć, że PZPN po rozstaniu z T-Mobile absolutnie nie może narzekać na kłopoty ze sponsorami. We wrześniu Związek podpisał umowę z firmą Tarczyński, a wcześniej — w maju z InPostem. Tymczasem pod koniec zeszłego miesiąca po dłuższej przerwie z biało-czerwonymi ponownie związało się Tyskie. Ponadto w gronie sponsorów reprezentacji Polski znajdziemy takie przedsiębiorstwa jak STS, Biedronka, OSHEE oraz Leroy Merlin.

Źródło: Wirtualne Media

Motyw