Było Xiaomi i Orange – teraz czas pokazać Infinix Mobility w Polsce

2 minuty czytania
Komentarze

Na polski rynek trafią produkty firmy Infinix Mobility. Za m.in. polski oddział odpowiada Ryszard Lindner, który w przeszłości był związany z Orange Polska.

Infinix Mobility stawia na doświadczenie

Niedawno dowiedzieliśmy się, że firma Infinix Mobility pojawi się w Polsce. Teraz poznaliśmy osobę odpowiedzialną za polski oddział marki. Za rodzimy (a także dotyczących krajów bałtyckich) oddział odpowiada Ryszard Lindner. Zajmie się budowaniem pozycji marki, a także rozwijaniem sprzedaży. Łącznie w branży zdobył 20 lat doświadczenia, z czego 15 lat w sieci telekomunikacyjnej Orange Polska. Przygotował i wdrożył markę nju mobile, osiągając w sumie 800 tys. klientów w zalediwe kilka lat. Ostatnie 3 lata spędził w ABC Data, następnie Also. Wspierał rozwój marki Xiaomi w 6 europejskich krajach.

Rynek polski ma kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu otwartość polskich konsumentów na testowanie nowości technologicznych oraz położenie geograficzne, które daje możliwość dalszej ekspansji. Jesteśmy nowoczesną marką rozumiejącą potrzeby użytkowników i liczymy, że uda nam się podbić serca obywateli Polski. Dotychczasowe doświadczenie Infinix pozwalają wierzyć, że połączenie wysokiej jakości produktów, przystępnej ceny, nowoczesnej technologii i designu umożliwia zdobycie nawet bardzo wymagających rynków.

Ryszard Lindner, Manager polskiego oddziału Infinix Mobility

Modny design i szybkie ładowanie

Produkty Infinix Mobility są tworzone głównie z myślą o młodych użytkownikach. Charakteryzuje ich modny design, wydajność, a także przystępność cenowa. Firma prężnie rozwija i wykorzystuje w swoich urządzeniach technologie m.in. dotyczące szybkiego ładowania baterii, wysokiej rozdzielczości ekranów, a także korzysta ze sztucznej inteligencji w aparatach. Jeszcze w drugiej połowie bieżącego roku ma pojawić się ładowarka 180W Thunder Charge, która pozwoli naładować baterię o pojemności 4500 mAh do 50% w zaledwie 4 minuty.

Firma została założona w 2013 roku w Chinach. Dotychczas produkty marki są dostępne w 40 krajach na całym świecie m.in. w Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Równocześnie debiutuje również na rynku czeskim oraz rumuńskim.

Motyw