T-Mobile chwali się, że stworzył największa sieć 5G w naszym kraju. Z tej okazji magentowa sieć startuje z kampanią reklamową, która odnosi się bezpośrednio do wpierającej roli technologii w codziennym życiu!
T-Mobile twierdzi, że to dla bliskich!
Sieć twierdzi, że technologia ułatwia nam dzielenie się wyjątkowymi chwilami, a nawet utrwalaniem ich. Cóż nic tu odkrywczego, bo od dawna wiadomo, że technologia miała nas łączyć, bez obawy o odległość. Moim zdaniem tech nie zawsze dobrze wpływa na relacje z bliskimi, ale to historia na zupełnie inny materiał. T-Mobile jednak twierdzi, że dzięki technologi możemy w dowolnym miejscu na świecie w kilka sekund wrócić do naszych wspomnień — tu jednak potrzebna jest niezawodna sieć, aby nie mieć problemów z powrotem. Właśnie o takich przyziemnych relacjach opowiada spot przygotowany przez agencję DDB Warszawa.
Ten 30-sekundowy materiał, który widzowie mogą obecnie zobaczyć w kanałach telewizyjnych, stanowi element naszej najnowszej kampanii. W T-Mobile wierzymy, że warto tworzyć takie technologie, które realnie wspierają działania ludzi na każdym kroku i pomagają im realizować plany i marzenia bez odkładania ich na później. Jest to jednak możliwe tylko wtedy, gdy zaplecze technologiczne, którym dysponujemy, zapewnia nam najwyższą jakość.
Komunikat prasowy T-Mobile
T-Mobile chwali się osiągami sieci
Magentowy operator chwali się także swoimi osiągami. Nic dziwnego, skoro ich internet mobilny przoduje w różnych testach. Sieć mobilna w T-Mobile to największa sieć z 5G w Polsce, a dzięki wysokiej prędkości regularnie wygrywa rankingi Speedtest.pl, w tym zestawienie za cały 2021 rok! Kolejnym rankingiem, który był zdominowany przez T-Mobile to RFBenchmark, tu sieć przoduje jeśli chodzi o technologię LTE.
I co równie ważne – nasza sieć gwarantuje nielimitowany dostęp do internetu w smartfonie w błyskawicznej technologii piątej generacji dla wszystkich osób, które nie chcą martwić się o to, ile danych wykorzystały od początku miesiąca.
Komunikat prasowy T-Mobile
Wracając jeszcze do spotu, warto dodać, że towarzyszy mu kampania OOH, czyli promocja w zewnętrznej przestrzeni miejskiej takiej jak np. przystanki autobusowe
Źródło: Komunikat prasowy T-Mobile