T-Mobile poinformował o wprowadzeniu nowości, jaką jest rejestracja karty SIM w aplikacji. Od teraz klienci magentowego operatora mogą samodzielnie zarejestrować swój numer i szybko zacząć z niego korzystać. Wyjaśniamy, jak to zrobić.
Rejestracja karty SIM w aplikacji – nowość od T-Mobile
Pamiętamy jeszcze czasy, gdy kupując w kiosku starter z kartą SIM, można było od razu korzystać z nowego numeru telefonu. Sytuację zmienił obowiązek rejestracji kart SIM wprowadzony w Polsce sześć lat temu. Obecnie trzeba zarejestrować numer, by móc go używać.
T-Mobile postanowił jednak uprościć cały proces związany z rejestracją kart SIM. Operator pozwala dokonać tego z poziomu aplikacji mobilnej Mój T-Mobile. Oto instrukcja:
- Wybieramy w aplikacji Mój T-Mobile opcję Zarejestruj nową kartę SIM.
- Podajemy numer telefonu, numer PUK oraz adres e-mail.
- Zostaniemy przekierowani do MojeID, by potwierdzić swoją tożsamość. Wybieramy nasz bank z listy i logujemy się do niego – otrzymamy wtedy informację, że bank przekaże do T-Mobile nasze dane: imię, nazwisko i PESEL. Po wyrażeniu zgody dane zostaną przesłane, a operator zarejestruje kartę.
- Chętni mogą wyrazić zgody marketingowe. Za zaznaczenie wszystkich zgód magentowy operator daje 5 zł dostępne po wykonaniu doładowania.
Po rejestracji numeru w aplikacji Mój T-Mobile otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem dokonania rejestracji. Jeśli w procesie rejestracji utworzony został również profil użytkownika, otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia hasła do profilu w aplikacji Mój T-Mobile. Dzięki temu będziesz mógł logować się używając adresu e-mail – informuje magentowy operator.
Kolejne karty SIM będziemy mogli rejestrować bez weryfikacji bankowej. Raz zweryfikowana tożsamość pozwala na zarejestrowanie kolejnych kart na tym samym profilu – wyjaśnia T-Mobile. Nowa funkcja na ten moment jest dostępna dla osób chcących zarejestrować numer w T-Mobile na kartę. W przyszłości usługa ma być też dostępna dla osób wybierających ofertę Heyah. Przypomnijmy – jest to marka należąca do magentowego operatora.
Z weryfikacji poprzez MojeID skorzystamy, jeśli mamy konto w którymś z następujących banków: PKO BP, Inteligo, ING, Pekao, Grupa BPS, Banki Spółdzielcze SGB, mBank, GetIn Bank, BOŚ Bank, BNP Paribas, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Credit Agricole, Santander Bank Polska.
źródło: informacja prasowa