Nasi użytkownicy już od dawna wiedzą kto jest najlepszym „Androidowym” operatorem na polskim rynku. Najlepszym dowodem jest ten wpis na oficjalnym blogu Playa. „Fioletowa sieć” nie spoczywa na laurach i cały czas walczy, aby przyciągnąć do siebie klientów. Pierwszym „haczykiem” na nich jest „sieć-prawie-4G”, która jest obecnie jednym z filarów strategii tego operatora. Dzisiaj przyszła pora na krok drugi, chociaż mamy nadzieję, że nie ostatni.
Na 28 lutego Play zwołał konferencję prasową w warszawskim klubie „Capitol”. Głównym tematem spotkania była nowa oferta z dostępem do mobilnego internetu. Wydarzenie zostało utrzymane w stylistce pokazu mody, na którym pięknie panie – zamiast kreacji od najlepszych projektantów – pokazywały co w tym roku Play „uszył” dla Polaków.
Jak to zwykle bywa, na początku prowadzący cofnęli się w czasie i zaprezentowali historię sieci Play. Pochwalili się osiągnięciami, które udało im się zebrać w bardzo krótkim czasie, a jednocześnie nieśmiało snuli wizję przyszłości. Całe spotkanie odbyło się pod hasłem „Najlepsza oferta w najlepszej cenie”, co znalazło potwierdzenie w dalszej części pokazu.
Filarami nowej oferty wspomnianego wyżej operatora są:
- testowanie każdej oferty przez 7 dni bez zobowiązań,
- zasięg pokrywający ponad 60% terytorium naszego kraju i 80% jego populacji (ustawiany w sposób „inteligenty” – większe miasta i uczęszczane trasy kolejowe),
- nielimitowany internet każdej nocy,
- synchroznizacja z portalami społeczościowymi (popularne Facebook i Nasza-Klasa, także całkiem „świeże” LinkIn i GoldenLine),
- przyśpieszenie do 4Mbit/s,
- zwiększenie limitu danych do 19GB/miesiąc,
- dostęp do największej w Polsce sieci „4G”.
To jednak nie wszystko, nasz ulubiony operator przyszykował także 3 specjalnie promocje, którym możecie się przyjrzeć na poniższej grafice:
Na polskim rynku mobilnego internetu powoli rozpoczyna się wojna o każdego klienta; dzisiaj Play uczynił rzecz wielką – zapowiedział najtańszy na rynku dostęp do sieci, zaprezentował bardzo atrakcyjnie oferty, na tle których konkurencja wypada raczej blado. Przez najbliższe 6 tygodni operator poprzez radio, telewizję i internet będzie przekonywał Was do swojej oferty. Większość z materiałów reklamowych zamieszczamy poniżej, pozostałych szukajcie w środkach masowego przekazu i w… pociągach, bowiem właśnie na zagłówkach siedzień polskich pociągów będziecie mogli podziwiać takie oto nalepki:
Malutkim „smaczkiem” konferencji okazała się pół-oficjalna zapowiedź wprowadzenia do ofery produktów Blackberry.
Poniżej najciekawsze slajdy z prezentacji Play dla dziennikarzy:
Więcej na temat konferencji, szczegóły ofert, regulaminy i odpowiedzi na pytanie znajdziecie na oficjalnym blogu rzecznika prasowego Play.