Konferencja Play: All Inclusive

2 minuty czytania
Komentarze

Nasi użytkownicy już od dawna wiedzą kto jest najlepszym „Androidowym” operatorem na polskim rynku. Najlepszym dowodem jest ten wpis na oficjalnym blogu Playa. „Fioletowa sieć” nie spoczywa na laurach i cały czas walczy, aby przyciągnąć do siebie klientów. Pierwszym „haczykiem” na nich jest „sieć-prawie-4G”, która jest obecnie jednym z filarów strategii tego operatora. Dzisiaj przyszła pora na krok drugi, chociaż mamy nadzieję, że nie ostatni. 


Na 28 lutego Play zwołał konferencję prasową w warszawskim klubie „Capitol”. Głównym tematem spotkania była nowa oferta z dostępem do mobilnego internetu. Wydarzenie zostało utrzymane w stylistce pokazu mody, na którym pięknie panie – zamiast kreacji od najlepszych projektantów – pokazywały co w tym roku Play „uszył” dla Polaków.


Jak to zwykle bywa, na początku prowadzący cofnęli się w czasie i zaprezentowali historię sieci Play. Pochwalili się osiągnięciami, które udało im się zebrać w bardzo krótkim czasie, a jednocześnie nieśmiało snuli wizję przyszłości. Całe spotkanie odbyło się pod hasłem „Najlepsza oferta w najlepszej cenie”, co znalazło potwierdzenie w dalszej części pokazu. 

Filarami nowej oferty wspomnianego wyżej operatora są:

  • testowanie każdej oferty przez 7 dni bez zobowiązań,
  • zasięg pokrywający ponad 60% terytorium naszego kraju i 80% jego populacji (ustawiany w sposób „inteligenty” – większe miasta i uczęszczane trasy kolejowe),
  • nielimitowany internet każdej nocy,
  • synchroznizacja z portalami społeczościowymi (popularne Facebook i Nasza-Klasa, także całkiem „świeże” LinkIn i GoldenLine),
  • przyśpieszenie do 4Mbit/s,
  • zwiększenie limitu danych do 19GB/miesiąc,
  • dostęp do największej w Polsce sieci „4G”.





To jednak nie wszystko, nasz ulubiony operator przyszykował także 3 specjalnie promocje, którym możecie się przyjrzeć na poniższej grafice: 



Na polskim rynku mobilnego internetu powoli rozpoczyna się wojna o każdego klienta; dzisiaj Play uczynił rzecz wielką – zapowiedział najtańszy na rynku dostęp do sieci, zaprezentował bardzo atrakcyjnie oferty, na tle których konkurencja wypada raczej blado. Przez najbliższe 6 tygodni operator poprzez radio, telewizję i internet będzie przekonywał Was do swojej oferty. Większość z materiałów reklamowych zamieszczamy poniżej, pozostałych szukajcie w środkach masowego przekazu i w… pociągach, bowiem właśnie na zagłówkach siedzień polskich pociągów będziecie mogli podziwiać takie oto nalepki: 


Malutkim „smaczkiem” konferencji okazała się pół-oficjalna zapowiedź wprowadzenia do ofery produktów Blackberry. 

Poniżej najciekawsze slajdy z prezentacji Play dla dziennikarzy:



Więcej na temat konferencji, szczegóły ofert, regulaminy i odpowiedzi na pytanie znajdziecie na oficjalnym blogu rzecznika prasowego Play.

Motyw