AIMAZING Journey, czyli wygraj wakacyjny wyjazd z Honorem

Łukasz Pająk Newsy 2018-06-18

Wiodąca e-marka smartfonów Honor rozpoczęła ogólnoświatowy konkurs fotograficzny #AIMAZING Journey przy współpracy z VisitBritain. Celem konkursu jest zachęcenie młodych poszukiwaczy przygód do udostępniania zdjęć z ulubionych podróży. Współpraca między firmą Honor a VisitBritain jest największą nowością od wprowadzenia na globalne rynki modelu Honor 10 w Londynie dnia 15 maja 2018 r. Honor zaprasza do udziału w konkursie #AIMAZINGJourney od czerwca do sierpnia, kiedy to wszyscy klienci Honor mogą udostępniać swoje doświadczenia w sieci.

Przygoda rozpoczyna się dziś w Wielkiej Brytanii. Fani marki Honor będą mogli udostępniać ulubione przygody z wyjazdów na oficjalnej stronie Honor Global w serwisie Facebook oraz na stronie konkursu HiHonor za pośrednictwem telefonów Honor. Wielka Brytania jest pierwszym przystankiem w konkursie, a następnie ruszy on w podróż dookoła świata, zatrzymując się w nowym miejscu co dwa tygodnie, włączywszy Zjednoczone Emiraty Arabskie, Rosję, Francję, Niemcy i Finlandię. Natomiast najnowsza międzynarodowa kampania VisitBritain „I Travel For…” także opiera się na pasji do podróży i pokazuje najciekawsze miejsca na wyjazd w Wielkiej Brytanii. Kampanie wzajemnie się uzupełniają w ramach wspólnie przeprowadzanego konkursu, który zachęca podróżnych do udostępniania najlepszych wrażeń z wyjazdów przez smartfony.

honor 10 rozbiorka

Jako wiodąca e-marka dla użytkowników urodzonych w epoce cyfrowej Honor ceni sobie młodych i wpływowych fanów. Dlatego też firma Honor z oddaniem opracowuje doświadczenia przy ich współpracy i przeznaczone właśnie dla nich. W ramach nowego konkursu Honor daje uczestnikom szansę na zdobycie karnetu na kolejny wakacyjny wyjazd.

AIMAZING Journey, czyli wakacje do wygrania

„Fani Honor są źródłem inspiracji dla naszej marki na całym świecie. Dlatego też tak intensywnie pracujemy nad współtworzeniem wrażeń dla nich – skomentował George Zhao, prezes firmy Honor. – W ramach nowego konkursu chcemy dać młodszemu pokoleniu użytkowników smartfonów szansę na przeżycie wyjątkowych wakacji, a przy tym chcemy poznać ich ulubione zakątki, dowiedzieć się jak podróżują i co robią na miejscu. Na debiut modelu Honor 10 wybraliśmy Wielką Brytanię, tutaj też rozpoczynamy pierwszy etap konkursu, bo jest to jedno z najpopularniejszych miejsc docelowych wakacyjnych wyjazdów. Nigdzie indziej nie da się tyle przeżyć” – dodał prezes.

aimazing journey honor 10

„Chcemy, żeby Wielka Brytania była pierwszym miejscem docelowym dla gości z Chin. Konkurs jest świetną okazją dla wolnych duchów i poszukiwaczy przygód do pokazania całemu światu ulubionych miejsc w Wielkiej Brytanii za pomocą smartfonów” – skomentowała Sally Balcombe, główna dyrektor kampanii VisitBritain. Wprowadzenie na rynek modelu Honor 10, flagowego smartfonu firmy Honor na rok 2018, wiązało się z zaprezentowaniem dwóch przełomowych, wiodących na rynku technologii: zaawansowanego rozwiązania sztucznej inteligencji 2.0 zastosowanej głównie w aparacie z podwójnym obiektywem i wzoru CMF, który wykorzystuje szkło 3D z urzekającą powłoką optyczną w nanoskali składającą się z 15 warstw błyszczącego koloru.

Honor 10

Model Honor 10 sprzedał się w rekordowej liczbie ponad 1 miliona egzemplarzy w zaledwie miesiąc po premierze w Chinach i tydzień po międzynarodowej premierze w Londynie. Dzięki unikatowemu modelowi biznesowemu opierającemu się na internecie, bardzo dobremu produktowi i doskonałej wartości firmie Honor udało się przenieść pomyślną działalność z Chin na rynki globalne. Zgodnie z tym, co ogłosił prezes George Zhao w trakcie prezentacji w Londynie w grudniu ubiegłego roku firma Honor zamierza dostać się do czołówki pięciu najpopularniejszych marek smartfonów do roku 2020.

 

Wpis powstał we współpracy z marką Honor – informacja prasowaa






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x