Choć niemal wszyscy słuchamy muzyki, każdy z nas robi to w nieco inny sposób. Spotify wystartowało z kampanią Tylko Ty (z ang. Only You), w której zwraca uwagę właśnie na wyjątkowość muzycznych wyborów każdego użytkownika. Każdy, kto korzysta ze Spotify, może sam sprawdzić, czego i w jaki sposób słuchał za pośrednictwem zielonej platformy tylko on.
Spotify i kampania „Tylko Ty”
Na coroczne, indywidualne muzyczne podsumowania Spotify Wrapped musimy poczekać jeszcze kilka miesięcy. Popularny serwis streamingowy przygotował jednak teraz coś podobnego. Chodzi o kampanię Only You, która ma pozwolić użytkownikom celebrować wyjątkowy sposób, w jaki każdy z nich słucha muzyki.
Spotify pokaże nam m.in.:
- unikalne pary wykonawców, których słuchaliśmy tuż po sobie, co pokazuje zakres naszych muzycznych zainteresowań
- z jak różnych lat pochodzi muzyka, której słuchamy
- zestawienia gatunków muzycznych oraz podcastów, które wyróżniają nasz sposób słuchania
- jakiej muzyki słuchamy o określonych porach dnia i nocy
Spotify przygotowało również coś w rodzaju muzycznego horoskopu. Zawiera on trzy znaki symbolizujące najczęściej słuchanego artystę przez ostatnie pół roku, wykonawcę, który teoretycznie pokazuje naszą emocjonalną stronę oraz artystę, którego niedawno odkryliśmy.
Czytaj także: Komentarze na YouTube zawsze przy Tobie – nawet na pełnym ekranie
Odnośnik do infografik przygotowanych dla nas przez Spotify znajduje się na głównym ekranie aplikacji. Można też wykorzystać link. Popularny serwis streamingowy poinformował również o uruchomieniu nowej, spersonalizowanej funkcji Blend. Pozwala ona połączyć dwójce osób swoich muzycznych preferencji w ramach wspólnej playlisty, która codziennie będzie aktualizowana. Funkcja jest obecnie dostępna w wersji beta, mogą z niej korzystać zarówno osoby z planem Premium, jak i korzystające z bezpłatnej wersji aplikacji.
źródło: informacja prasowa