GeForce Now ogranicza liczbę klatek w 12 grach dla wszystkich użytkowników premium. Platforma strumieniowania gier podjęła tę decyzję, aby zapewnić wszystkim członkom spójne, wysokiej jakości wrażenia z rozgrywki. Może to oznaczać, że Nvidia nie doszacowała swojej mocy obliczeniowej dla usługi i w przypadku najbardziej obciążającej ją tytułów musiała dokonać cięć.
GeForce Now bez 60 FPS w wielu grach
Obecnie tylko użytkownicy premium mogą zmieniać ilość FPS grach, w tym nawet na najwyższe. To jednak może stanowić dość poważny problem dla serwerów Nvidii, ta postanowiła więc to zmienić, przynajmniej w niektórych tytułach. Dokument pomocy technicznej znaleziony przez użytkownika Reddita na stronie Nvidii stwierdza:
Istnieją pewne wyjątki, które (…) nie działają wystarczająco dobrze przy 60 FPS na GPU używanych przez członków premium. Aby rozwiązać ten problem i zapewnić, że wszyscy członkowie premium mają spójne wrażenia z gier, Nvidia nie pozwoli im na zmianę profilu ustawień w 12 grach.
Zobacz też: Samsung Jet Bot AI+ – robot sprzątający z aktywnym sensorem 3D trafia do Polski
Lista gier i ich maksymalna liczba klatek na sekundę prezentuje się następująco:
- Dauntless 55 FPS
- Immortals Fenyx Rising 48 FPS
- Cyberpunk 2077 45 FPS
- Assassin’s Creed Odyssey 45 FPS
- Jurassic World Evolution 50 FPS
- Dyson Sphere Program 50 FPS
- Valheim 50 FPS
- Path of Exile 50 FPS
- Outriders 55 FPS
- Kenshi 50 FPS
- Biomutant 50 FPS
- Dying Light 50 FPS
Co ciekawe Nividia ogłosiła te zmiany niedługo po wydaniu wyższego planu abonamentowego oferującego do nawet 120 klatek na sekundę.
Źródło: TechSpot