GeForce Now ogranicza liczbę klatek w 12 grach dla wszystkich użytkowników premium. Platforma strumieniowania gier podjęła tę decyzję, aby zapewnić wszystkim członkom spójne, wysokiej jakości wrażenia z rozgrywki. Może to oznaczać, że Nvidia nie doszacowała swojej mocy obliczeniowej dla usługi i w przypadku najbardziej obciążającej ją tytułów musiała dokonać cięć.

GeForce Now bez 60 FPS w wielu grach

GeForce Now bez 60 FPS w wielu grach
Fot. GeForce Now

Obecnie tylko użytkownicy premium mogą zmieniać ilość FPS grach, w tym nawet na najwyższe. To jednak może stanowić dość poważny problem dla serwerów Nvidii, ta postanowiła więc to zmienić, przynajmniej w niektórych tytułach. Dokument pomocy technicznej znaleziony przez użytkownika Reddita na stronie Nvidii stwierdza:

Istnieją pewne wyjątki, które (…) nie działają wystarczająco dobrze przy 60 FPS na GPU używanych przez członków premium. Aby rozwiązać ten problem i zapewnić, że wszyscy członkowie premium mają spójne wrażenia z gier, Nvidia nie pozwoli im na zmianę profilu ustawień w 12 grach.

Zobacz też: Samsung Jet Bot AI+ – robot sprzątający z aktywnym sensorem 3D trafia do Polski

Lista gier i ich maksymalna liczba klatek na sekundę prezentuje się następująco: 

  • Dauntless 55 FPS
  • Immortals Fenyx Rising 48 FPS
  • Cyberpunk 2077 45 FPS
  • Assassin’s Creed Odyssey 45 FPS
  • Jurassic World Evolution 50 FPS
  • Dyson Sphere Program 50 FPS
  • Valheim 50 FPS
  • Path of Exile 50 FPS
  • Outriders 55 FPS
  • Kenshi 50 FPS
  • Biomutant 50 FPS
  • Dying Light 50 FPS

Co ciekawe Nividia ogłosiła te zmiany niedługo po wydaniu wyższego planu abonamentowego oferującego do nawet 120 klatek na sekundę.

Źródło: TechSpot

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Paweł Maretycz

Sceptyczny fan nowych technologii. Uwielbia małe urządzenia, nawet jego komputer to mini ITX.